Jump to content
Geplaatst:
comment_22088

Shhiittt..net m'n onderzoek af, ontdek ik weer iets

(Je kunt beter eerst het onderzoek lezen en daarna dit lezen)

Ik ben nog steeds into de "Dog" rumors. Ik heb weer een screen gevonden en ik ga hem straks voorleggen aan Kodo. Maar eerst dit:

graff1.jpg

graff2.jpg

Toen ik samen met Audiobird op een website screenshots aan het browsen was.. viel ons dit op:

Plaatje 1: Je ziet Front Yard Ballaz staan. Duidelijk een tag van de Ballaz.

Plaatje 2: CJ is letterlijk over dezelfde tag heen aan het graffitiën.

Misschien krijg je wel een missie waarin je over alle tags heen moet gaan met je graffiti!?

---

Off-Topic: Vinden jullie ook niet dat Rockstar nu ineens een sh*tload aan informatie dropt? Anyway, dis dus een nieuwe find (staat nog niet eens op kodo's site) en ik ga nog steeds die Dog rumors uitzoeken..

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_22383
chironu,zou je de nieuwe dingen graag willen posten?

en offtopic: waar kan je die psm2 magazine halen?

Tis al gedaan. En het twee antwoord heb je al ;)

@Gta Gangsta

Thanks man! Maar ik doe gewoon ook maar m'n werk hoor :puh: Ik bedoel, als moderator van een GTA:SA Site moet je toch wel een beetje up-to-date blijven..

Geplaatst:
comment_22718

Ik heb in een ps2 boekske een foto staan van een echte foto in het "echte" inglewood (idlewood in gtasa) en daar staat een middelvinger op de muur en dan

F*CK 60' Bloodz, echt wel maf. zou wel lachen zijn een tag met middelvinger en F*CK Ballas :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.