Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22330 Er is nieuwe info uit de nieuwe PSM2 Magazine die ik vandaag heb binnengekregen. Mocht je scans vinden, post hier niet de scans. Dit is illegaal. Hierdoor kan Gtagames.nl in de problemen komen. Hieronder vind je de info. :lol:
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22385 ok, ff kijke of ik wat met me oom kan regelen, maarja ontopic,kan je mij please wat scans doorsturen naar mijn msn please? mijn msn: nickferwerda112 (AT) hotmail (DOT) com Foutje van mij.. (Cortez) :ph34r: Bewerkt: 25 augustus 200420 jaren door Mr. Cortez
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22388 In diverse tijdschriften winkels kan je hem krijgen (de grotere) Ook bij V&D en Bijekorf zou hij wel liggen. Kijk anders effe tussen de previews op GTAgames.nl mischien staat hij er wel tusssen!! :lol:
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22423 ok,maar mij gaat het om het boekje zelf In duitsland(ja!! daar ben ik weer) is er een engelse shop en die man is ook lid van die club, in de vakantie haal ik altijd bij hem gamesbladen en dus ook dat blad, hij is ook een fanatieke GTA-gamer, maar ook in de V&D kun je hem vinden! En BTW Liltuner msn-adressen effe in de persoonlijke mails ja!! :lol: Dank U Bewerkt: 23 augustus 200420 jaren door Tanner
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22435 mijnheer,mag ik u vriendelijk verzoeken om uw dingen voor u te houden? danku wel e-mail adressen mogen wel zo,der is toch een knop voor
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren comment_22587 mijnheer,mag ik u vriendelijk verzoeken om uw dingen voor u te houden?danku wel e-mail adressen mogen wel zo,der is toch een knop voor Mijnheer , ik verontschuldig mij voor mijn uitlaatingen jegens U het is niet gepast om U in kwaadlicht te stellen. Ik hoop dat U mij vergeeft Met vriendelijke groet: Tanner(Back on topic please!)
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren comment_22741 Dieje NRG 500 is dat niet te zien in die trailer van waar CJ naar het strand rijdt en waar quads staan opt strand. buiten V&D en bijenkorf vind ge in relay ook van die boekskes
Er is nieuwe info uit de nieuwe PSM2 Magazine die ik vandaag heb binnengekregen. Mocht je scans vinden, post hier niet de scans. Dit is illegaal. Hierdoor kan Gtagames.nl in de problemen komen.
Hieronder vind je de info. :lol: