Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_292936

Op Lyp kun je misschien iets vinden. Je domein wordt dan ongeveer zoiets: jouw-domein-naam.lyp.nl. Dat is redelijk kort voor een gratis domein. :)

Dit werkt door middel van forwarding. Je hebt dus al een site. Je gooit op het momentele adres van je site de forward, en je site is vanaf dat moment te bezoeken via je oude en nieuwe (Lyp-)domein.

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:
comment_292942

Nou dat zijn nog lange ik heb deze mijnsite.tk en klaar. je krijgt dit te zien aan reclame. ga naar 007web.tk ( GEEN RECLAME ) dan zie je rechts een witte advert balk en boven soms een groene zoekbalk en soms een pop-up.

Ga naar www.tk

Geplaatst:
comment_292944
Nou dat zijn nog lange ik heb deze mijnsite.tk en klaar. je krijgt dit te zien aan reclame. ga naar 007web.tk ( GEEN RECLAME ) dan zie je rechts een witte advert balk en boven soms een groene zoekbalk en soms een pop-up.

Ga naar www.tk

Werd al genoemd, en er is altijd reclame bovenin en een doorklik pagina.

Geplaatst:
comment_292985

Ga naar www.tk

Werd al genoemd, en er is altijd reclame bovenin en een doorklik pagina.

Ik leg het alleen uit :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_293363
Tegenwoordig kan je ook gratis .be domeinnamen krijgen maar ik zoek de site momenteel ook, en bij .tk kan ik alle reclame wegdoen zonder illegaal bezig te zijn.

hoe haal je dan die recalme weg?

Geplaatst:
comment_293530

www.doemee.be

www.snuffelsnelactie.be

www.combell.com/clickx

Bij deze 3 sites kan je 10 domeinnamen registreren(dus in totaal 30...)

Met oneindige e-mail adressen zoals jounaam@jousite.be en oneindige subdomeinen zoals

www.subdomein.joudomein.be maar het is alleen maar met doorlink!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.