December 25, 200520 yr Download Mijn eerste ik denk niet dat ze goed bruikbaar zijn maar ik vind ze wel leuk.
December 25, 200520 yr Wow super vette brushes man. Heb gelijk ff een sig ermee gemaakt. Hij is wel render loos maar dat maakt hem niet lelijk. Vond de kleur ook wel leuk. *Gniffle* Er mooie vormen.
December 25, 200520 yr Man, dit zijn echt hele mooie brushes supremecars. Heb je dat met cinema 4d gemaakt? Hier is in iedergeval wat ik ermee gedaan heb nog een beetje mislukde: Firefox heb je beter resultaat Dit zijn echt hele mooi brushes, ik hou echt van die style. Hopelijk maak je er nog meer? Edited December 25, 200520 yr by DMWTM30
December 25, 200520 yr Author Ja doe ik zeker. Bedankt dat je ze leuk vind, Mooie effecten joh. Ja met cinema 4d .
December 25, 200520 yr Heeft deze stijl ook nog een naam, misschien kan ik er dan meer vinden op het internet. Want ik vind ze echt heel vet.
December 25, 200520 yr Tja, je hebt tech brushes en grunge. Gewoon een zoekterm waaronder ik dit soort brushes kan vinden. EDIT: laat maar zitten, want ik heb al wat gevonden. Edited December 25, 200520 yr by DMWTM30
December 25, 200520 yr Zoiets noemt men C4D Renders. Ziet er netjes uit, misschien kan je een paar renders releasen ipv een brush pack?
Download
Mijn eerste ik denk niet dat ze goed bruikbaar zijn maar ik vind ze wel leuk.