December 25, 200520 yr Hey ik heb een vraagje: Kan ik de radiostations ook gewoon luisteren zonder Vice City te hoeven spelen??
December 26, 200520 yr Je kan natuurlijk ook de soundtrack aanschaffen, ik geloof 7 cd's waar de complete zenders op staan inclusief de reclames enzo.. Kost een paar centjes maar dan heb je ook wat speciaals.... Je kan de zenders toch ook beluisteren via Wikigta? Edited December 26, 200520 yr by RonaldVC
December 26, 200520 yr Op dit moment kan je de nummers nog niet beluisteren op WikiGTA, maar ze zijn er nog mee bezig.
December 26, 200520 yr Zoek in Google : VC Radio Converter op,ik heb hem ook,dan kan je de radio stations beluisteren zonder te hoeven spelen
December 26, 200520 yr www.gtagaming.com heeft er ook een, ik zoek wel een link Hier kun je een adf - mp3 converter downloaden Edited December 26, 200520 yr by Cpt.Pinguin
December 26, 200520 yr Staan ze dan niet gewoon op de cd? Ik zag wel iets van een converter in Vice City download database: <<klik>>
Hey ik heb een vraagje: Kan ik de radiostations ook gewoon luisteren zonder Vice City te hoeven spelen??