December 26, 200520 yr Hoe Doe je een filmpje opnemen van Gta:Sa ik heb(Fraps en/of Camtasia) maar ik wil meer dan 30 seconden<_< Bij voorbaat dank Dis mischien offtopic Edited December 26, 200520 yr by arno
December 26, 200520 yr wil je met of zonder geluid ? als jemetwil weet ik het niet als je zonder wil dan met fraps (ik weet niet welke maar waar je zonder geluid oneindig kan opnemen)
December 26, 200520 yr Author Zonder geluid als ik maar gewoon Zolang mogelijk kan opnemen ik voer er zelf wel musiek in
December 26, 200520 yr Met de trail versie kun je maar 30 seconden opnemen. Als filmpje 1 is afgelopen neem je er nog 1 op. Zo kun je wel 3 filmpjes maken. Dan zet je ze met Movie maker aan elkaar en je hebt een filmpje van een anderhalve minuut. Good luck, Ruurd31..
December 26, 200520 yr Oftewel betalen voor Fraps,of filmpjes na elkaar opnemen en aan elkaar plakken
December 26, 200520 yr Author maar als ik met movie maker ze aan elkaar maak Dan kan je t tog niet in mediaplayer afspelen
December 26, 200520 yr Jawel hoor. Je maakt gewoon een filmpje, die sla je op als een bepaald type. Dan kun je die bekijken met moviemaker. Ruurd31..
December 26, 200520 yr Author maar bijv:iemand heeft geen windowsmoviemaker in wat voor vorm moet ik hem opslaan er is er maar 1 hoe kan ik dan zorgen windowsmediaplayer 10 kan afspelen
December 26, 200520 yr Met deze versie van Fraps kan je langer dan 30 sec opnemen, spijtig genoeg wel zonder geluid. klik
January 7, 200620 yr Met deze versie van Fraps kan je langer dan 30 sec opnemen, spijtig genoeg wel zonder geluid.klik die bedoelde ik dan kan je r lekker een hard muziekje door mixen
Hoe Doe je een filmpje opnemen van Gta:Sa ik heb(Fraps en/of Camtasia) maar ik wil meer dan 30 seconden<_<
Dis mischien offtopic
Edited by arno