December 27, 200520 yr Ik heb nog een sig gemaakt met de render van -supremecars- (Mocht dit)Ik weet het hij is niet zo mooi maar het is nog maar de tweede sig.
December 27, 200520 yr Ondanks dat je een beginner bent kan je toch wel een beter achtergrond maken. Je kan ook gewoon een plaatje van google jacken, en die als achtergrond doen (bijvoorbeeld vuur ofzo)
December 27, 200520 yr Ik weet niet hoe je het doet. :S Maar het plaatje was geweldige kwaliteit. Nu is het verkleind en nu is het slechte kwaliteit. Jammer hoor. Miss moet je toch maar een PS Trial downloaden.
December 27, 200520 yr Sorry, maar ik vindt hem niet mooi. Zoiets is zelfs met paint nog wel te maken.. Zorg sowieso voor een bettere achtergrond en een mooier lettertype. Ik geef je hiervoor een 4, er kan nog veel meer aan verbeterd worden..
December 27, 200520 yr Wat maakt het uit dat hij dezelfde render heeft gebruikt? Jij hebt hem ook van iemand anders..
December 27, 200520 yr Ik heb nog een sig gemaakt met de render van -supremecars- (Mocht dit)Ik weet het hij is niet zo mooi maar het is nog maar de tweede sig. Ik vind hem ook niet zo mooi. Je kunt toch wel een andere achtergrond maken?
December 27, 200520 yr Kwil niet hard zijn maar kmis een border en de tekst moet beter. Als je ps hebt zou ik wat brushes downen of in de topic kijken van gratis software. 5,6/10
Ik heb nog een sig gemaakt met de render van -supremecars- (Mocht dit)Ik weet het hij is niet zo mooi maar het is nog maar de tweede sig.