Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295209 Hoi, Ik ben van plan om SA te gaan veranderen in een sneeuwlandschap. Ik weet niet zeker of dit haalbaar is maar ik wil het graag proberen. De bedoeling is dus simpel op alle textures sneeuw maken. En ik weet dat je het niet kan laten sneeuwen. Omdat dit een grote klus is vraag ik mensen te hulp. Niet te veel omdat ik het toch een beetje voor mijzelf wil houden! Het word een lang project waar veel tijd in gaat zitten. Daarom zat ik te denken dat de release pas aan het einde van 2006 komt. Medewerkers: Ikkes - - - - Ikkes. Ps. ik wil graag ervaren mensen om zeker te weten dat er wat moois van komt! Gaat toch door! Medewerkers gezocht!Tijdenlijk stil gezet! Bewerkt: 5 januari 200619 jaren door Ikkes
Geplaatst: 29 december 200519 jaren Auteur comment_296368 Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien... Ikkes
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297556 Hoi ikkes. Ik zou wel willen helpen. Ik was ook al bezig om zo'n sneeuwmod te maken , maar het vlotte niet zo echt. Ik hab de SnowScan man al gedownload , en deze ziet er heel mooi uit. Ik kan wel texturen.Hier zijn wat voorbeelden (PS. Ik ben fan van KRC genk , een belgische voetbalploeg...) Ik zou graag willen helpen... misschiens verder regelen via PM?
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297578 Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien...Ikkes Wat moet ik dan laten zien ? Mvg,Velaro
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_298680 Gewoon iets wat je gemaakt heb. @ Ikkes Ik zou graag willen helpen maar mijn sa is niet orgineel en ik heb hem hard nodig. Mischien kan ik later nog een keer helpen.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301737 eey ikkes ik heb nog een idee mischien kan je stooiwagens laten rondrijden en die honkbal knuppel veranderen in een sneeuwschep, ik heb niet echt veel verstand van modden dus sorry als het niet kan.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301745 daviha, dat kan zeker Even over de screens die ik zie, ik zie er geen sneeuw op EDIT: O sorry, dat waren alleen voorbeelden van crappyshitdude Bewerkt: 3 januari 200619 jaren door Blaster27
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303024 Hey Ikkes, Word er nog gewerkt aan deze Mod? Ik hoor er namelijk niks meer van en zie ook niet zo veel screens
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303224 Ik denk dat het zo en zo onzin is om deze mod voort te zetten. Op gtaforums.com zijn ze namelijk al bezig met zo'n mod, om nou nog zo'n mod te maken is niet echt handig. Misschien kunnen jullie die andere mod joinen...
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303287 Op een aantal GTA site's (zeg niet welke, want dat mag volgens mij niet) daar kun je deze Mod al downloaden!
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303645 Ik heb nog wel een idee: De handling van de auto's zo maken alsof ze op nat gras rijden. Dan lijkt het net of het echt glad is. en op plekken waar gestrooid is ofzo, is de handling dan weer normaal. Ik weet niet of het mogelijk is, maar je kunt het proberen.
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303843 als je alles verandert in sneeuw, zal je ook alle popentjes anders moeten kleden! nog veel geluk verder
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren Auteur comment_303855 Ik ben tijdenlijk even gestopt met het maken van deze mod. Dit komt omdat er al mods zijn en ik erg druk ben met andere dingen. Mijn excuses hiervoor! Ikkes
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303884 Het is wel lastig omdat allemaal te maken lijkt me..
Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_314783 Lastig valt denk ik wel mee, maar er zit denk ik alleen verschikkelijk veel tijd in
Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_314889 Ziet er wel leuke mod uit. Ik ben een goede Photoshopper. Als er iets moet gedaan worden, stuur me maar een PM. Dan Photoshop ik het wel even voor jou. Verder KUTGW. Greetz Matiscus
Hoi,
Ik ben van plan om SA te gaan veranderen in een sneeuwlandschap. Ik weet niet zeker of dit haalbaar is maar ik wil het graag proberen.
De bedoeling is dus simpel op alle textures sneeuw maken. En ik weet dat je het niet kan laten sneeuwen.
Omdat dit een grote klus is vraag ik mensen te hulp. Niet te veel omdat ik het toch een beetje voor mijzelf wil houden!
Het word een lang project waar veel tijd in gaat zitten. Daarom zat ik te denken dat de release pas aan het einde van 2006 komt.
Medewerkers:
Ikkes
-
-
-
-
Ikkes.
Ps. ik wil graag ervaren mensen om zeker te weten dat er wat moois van komt!
Gaat toch door! Medewerkers gezocht!Tijdenlijk stil gezet!
Bewerkt: door Ikkes