Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295417 heb laatste gehoord dat je een programma hebt voor gta waarmee je auto's op bepaalde plekken laat staan en na het saven niet weg gaan. weet iemand hoe dat programma heet?
Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295466 Daar heb je GTA SA place manager voor nodig en nog een programma geloof ik alleen weet de naam niet meer van.
Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295480 laat mij mdat§ maar doen voor jou, want ik heb er nu wat mee ervaring met zo'n programma welke auto's en laat screen maken van waar jij die auto wil spawnen en daarna zal ik coördinaten van maken en dan in mission builder codingen maken en dan aan jou geven aanvraag makn kun jij in dit topic Bewerkt: 28 december 200519 jaren door sonny yoshi
Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295549 het is handiger om het met een IPL te doen dan hoef je geen nieuw spel te starten.
heb laatste gehoord dat je een programma hebt voor gta waarmee je auto's op bepaalde plekken laat staan en na het saven niet weg gaan. weet iemand hoe dat programma heet?