Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_295767 Vanaf nu zet ik mijn nieuwste Sigs in dit topic. Als ik weer een nieuwe Sig heb gemaakt, dan post ik die hier, en in een nieuwe post. (Deze is niet echt goed gelukt...) _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Bewerkt: 2 januari 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_295777 Je gebruikt alleen maar pure pixelstretch, meer niet. Je maakt een background, zet je render erin, pixelstretch, tekst en klaar. Gooi er eens wat filters over heen.
Geplaatst: 29 december 200519 jaren Auteur comment_295779 Ok, bedankt. Dit zijn toevallig alleen pixelstretch. En er zitten echt wel wat filters overheen hoor.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_298920 Nieuwe Sig: Rate?! Mja ziet er goed uit kvind de tekst niet mooi. er zit nog steeds een pixel str in.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299066 Text past niet maar ziet er beter uit dan de andere. Probeer eens iets anders dan een pixelstretch !
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren Auteur comment_299076 Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar er zit helemaal geen pixelstretch in die Sig. Het is gedaan met Motion Blur en een paar filters eroverheen...
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299079 Links en rechts zie je toch duidelijk een pixelstretch.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299081 Komop jongens, geef cijfers en tips. Mijn cijfer luid: 9/10! Prachtwerk, vooral dat je na die tips hebt gedaan. Veel succes, Ruurd31..
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299084 Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar er zit helemaal geen pixelstretch in die Sig.Het is gedaan met Motion Blur en een paar filters eroverheen... Pixelstretch is het uit elkaar halen van de kleuren van de render. Als je dus op de echte manier pixelstretch doet dus met zo'n lijntje over de render, en dan uit elkaar trekken dan trek je kleuren uit de render. Dit is eigenlijk precies hetzelfde als motion blur, alleen gebeurt het op een ander manier, ook daar trek je de kleuren uit de render. Met motion blur kun je het schuin, liggend recht doen. Vele vinden pixelstretch wat *noob*, omdat je eigenlijk al een bijpassend achtergrond hebt met de zelfde kleuren. Als je echt iets speciaals wilt doen met pixelstretch (wat eigenlijk vroeger best nieuw was met sigs) moet je wat coole filter eroverheen doen, door de pixelstretch heen. Verder zijn je sigs niet verkeerd, maar geef er wat meer speciaals aan. Probeer ook iets meer aan je tekst te werken. Het hoeft niet zo druk, het kan ook simpel, en de opacity wat lager bijvoorbeeld.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren Auteur comment_299423 Oke, bedankt voor je uitleg en tips, .Levi. Ik heb weer een nieuwe Sig gemaakt. Dit keer zonder Motion Blur voor de achtergrond, maar simpelweg met ColorBalance.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299457 Ik vind hem niet zo heel erg mooi. Ik weet niet, je mist gewoon iets. 7/10
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299459 k vind hem niet zo mooi, ik denk dat je de opacity van die render iets te laag hebt gezet. En die color balance is ook niet mooi. Bv. je huidige sig is veel mooier.
Vanaf nu zet ik mijn nieuwste Sigs in dit topic.
Als ik weer een nieuwe Sig heb gemaakt, dan post ik die hier, en in een nieuwe post.
(Deze is niet echt goed gelukt...)
Bewerkt: door Froodooo