Jump to content
Geplaatst:
comment_295843

Hallo iedereen!

's Nachts zie ik soms in Vice City een grote, gele lichtgevende wolk. Ik vind dit een best raar verschijnsel, hoe kan dit nu 's nachts?

Nou zat ik zo te denken, op de radiostations hoor je wel eens die reclames van Pastor Richards Salvation Fund, en daar hoor je in dat Pastor Richards dingen zegt dat de wereld vergaat en dergelijke, heeft die wolk daar misschien niet iets mee te maken? Want in die reclame wordt ook gezegd dat zeeën geel worden en zo, die wolk is ook meestal nogal geel. Misschien wel wat ver gezocht, maarja, ik moest ook maar iéts bedenken.

Maarja, weet jullie misschien wat die wolk voor moet stellen? Ik vind het een best vreemd ding, eigenlijk.

;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_297383

Dat is de zon die jij niet meer kunt zien omdat hij te ver gezakt is maar nog wel via het water op de wolken weerkaatst! :Y

Ja, dat zou het best weleens kunnen zijn! Goed gedacht, MRkookie! Had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken. Wel raar dat het niet elek keer is. Soms zijn die wolken heel groot maar ook in het noorden of het zuiden van het spel. Da's raar, want de zon komt op in het oosten en gaat onder in het westen. En wat ook raar is, om 2 uur 's nachts zal de zon toch wel helemaal aan de andere kant van de aarde moeten zijn. Vreemd dat je dan die weerkaatsing nóg ziet. ;)

Dat zei ik toch? :cab: Een opgaande zon..

En nu ik die screen gezien heb ben ik daar helemaal van overtuigd. Ik zie dat regelmatig in vc, als het een heldere nacht is geweest komt de zon vroeg op en krijg je zo'n gekleurde lucht. Een wolk kan je het niet echt noemen vind ik...

Groetjes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.