Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_295973 Ik ben een beginnende Photoshopper Ik wil graag een userbar maken, maar ik weet niet wat het lettertype is die de meeste userbars hebben.
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296019 Ik ben een beginnende PhotoshopperIk wil graag een userbar maken, maar ik weet niet wat het lettertype is die de meeste userbars hebben. Ik gebruik altijd visitor als je hem hebt gedownt moet je alleen brk 2 installeren dat is de goeie!
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1060040 Hoe noem je dan zo'n grote afbeelding in je onderschrift zoals bij Bjorn?
Geplaatst: 2 augustus 200816 jaren comment_1062627 Hoe noem je dan zo'n grote afbeelding in je onderschrift zoals bij Bjorn? Zo een grote afbeelding noem je een 'signature', in het Nederlands betekent dat je handtekening. Deze kan je instellen bij Lid Menu -> Instellingen (rechtsbovenin). Let er wel op dat je handtekening maximaal 500x150 pixels mag zijn en maximaal 100kb mag bedragen.
Ik ben een beginnende Photoshopper
Ik wil graag een userbar maken, maar ik weet niet wat het lettertype is die de meeste userbars hebben.