Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296213 Hey, Ik vind het zalig op stunts te maken met het stuntvliegtuigje, maar nu is men vraag kan er iemand een site of ... geven waar ik stunts kan bekijken? Dank u (ps: is het normaal dat als ik wil landen men plane in brand vlieg? Maar die ontploft niet) (ps2: kunnen jullie mijn userbar zien?) Bewerkt: 29 december 200519 jaren door zethe
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296253 Ik kan alleen je onderste vragen beantwoorden. 1. Ja, soms heb ik dat ook, dan kom je net even te hard op de landingsbaan terecht. Na een tijdje is die brand dan weer over. 2. Nee, ik zie je userbar niet staan... Bewerkt: 29 december 200519 jaren door Froodooo
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296453 Probeer GTAGames zelf eens. Dit filmpje moet volgens de beschrijving een Stuntplane bevatten. Ook kun je in de downloaddatabase zelf van GTAGames kijken. Misschien zit daar wat tussen.
Geplaatst: 30 december 200519 jaren comment_296674 Een stuntplane kan heel langzaam vliegen(in de lucht blijven) Misschien moet je zo snel landen. Maar vraag me niet hoe je moet landen. Ik spring altijd uit mijn vliegtuig als ik er ben: gaat sneller. Bewerkt: 30 december 200519 jaren door ikt
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren Auteur comment_299287 www.rockstargames.com/sanandreas www.rockstargames.com/sanandreas waarom schrijf je dit djbackdoor? Neen het is zeer raar: IK vlieg ergens tegen (niet met hoge snelheid) vliegtuigje gaat in brand, ik stap uit. Maar na het weg lopen zie ik dat het vliegtuig er nog in goede staat staat.
Hey,
Ik vind het zalig op stunts te maken met het stuntvliegtuigje, maar nu is men vraag kan er iemand een site of ... geven waar ik stunts kan bekijken?
Dank u
(ps: is het normaal dat als ik wil landen men plane in brand vlieg? Maar die ontploft niet)
(ps2: kunnen jullie mijn userbar zien?)
Bewerkt: door zethe