Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296334 Hoe kom ik IN Wheel Arch Angels? Want als ik erin wil rijden met een auto gaat die garage deur niet open. Moet je die garage eerst unlocken ofso? Alvast bedankt! Greetz VCF
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299552 Ok dank u!de enige loco law da garage is toch in los santos ergens in het zuiden rechts? Is er nergens in san fiero een? Loco Low garage is in het zuiden van LS. In San Fierro heb je enkel te tuningshop (Wheel Arch Angels) en nog één schuin over je garage. Maar er is maar één garage in heel SA die lowriders kan tunen.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299568 Jongens! Wisten jullie ook dat WiKiGTA bestond? Daar staat bijna alle informatie op, kijk eens hier voor de Tuningshops. Als je de cursor op het bolletje houd zie je hoe het heet. Link naar tuningshops: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops Succes!! Ruurd31..
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_344769 maar met welke auto moet je dan in die garage rijden? voor jou auto te veranderen?
Hoe kom ik IN Wheel Arch Angels?
Want als ik erin wil rijden met een auto gaat die garage deur niet open.
Moet je die garage eerst unlocken ofso?

Alvast bedankt!
Greetz VCF