Jump to content
Geplaatst:
comment_296450

Met trots presenteren we hierbij de winnaars van:

de GTAForum Awards 2005

Hieronder volgen eerst de winnaars in iedere categorie:

De award-badges van de winnaars zijn te zien door op de naam van de winnaar te klikken.

Deze badges mogen uitsluitend door de winnaars worden gebruikt, natuurlijk :puh::P

Forum-prijzen

Voor de winnaars hebben we naast de eeuwige roem ook nog en forum-prijs.

Superchick topic wordt gepinned

.levi. ----------->50% extra Inbox ruimte

~> GizmO <~ ->promotie naar SuperLid

8-ball----------->50% extra Inbox ruimte

Baffie----------->50% extra Inbox ruimte

Bradley H.------>50% extra Inbox ruimte

Eclipse---------->50% extra Inbox ruimte

HeadCrab------>50% extra Inbox ruimte

Ruurd31-------->promotie naar MegaLid

Big Smoke----->50% extra Inbox ruimte

Need My Speed->promotie naar MegaLid

Arjen------------->promotie tot megalid en een eigen pinned topic in graphics showroom

GTA-sheep------>promotie tot global moderator

Deze prijzen zullen in de loop van deze avond worden toegekend.

Mocht de prijs morgen nog niet ge-activeerd zijn, dan kun je dit per PM bij me melden.

De promotie van GTA-sheep tot global-moderator is natuurlijk niet uitsluitend aan de uitslag van de awards te danken. We hadden hem al in het vizier als crew-lid voor de awards verkiezingen, maar de uitslag heeft ons natuurlijk wel gesterkt in de overtuiging dat hij de geschikte persoon is.

Namens de crew wil ik alle winnaars hartelijk feliciteren met hun overwinning, maar ook de rest van de genomineerden hebben natuurlijk onze waardering verdient. We zien nu al met plezier uit naar de verkiezingen van volgend jaar.

De uitslag van de stemmingen in de verschillende categorien is vanaf nu te zien in het STEMburo topic, waar de uitslagen nu onthult zullen worden.

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_297030

Ik had er wel een beetje op gerekend dat ik tot beste VC kenner zou worden gekozen, maar dat het zo'n verschil zou zijn niet. Een verschil van 52 stemmen is volgensmij niet weinig, iedereen bedankt en ik zal proberen de titel waar te blijven maken.

Geplaatst:
comment_297060

Iedereen die een prijs gewonnen hebt gefeliciteerd!

Jammer dat ik niet meer moch meedoen van de Admins anders had ik mischien wel gewonnen als beste normaal lid.

Ik wil nog daardoor me excuses aanbieden aan de Admins van het forum.

Dat stond ook in Hot or not topic, met dat ik problemen met de Admins.

Maar nogmaals excuses.

Geplaatst:
comment_297063

Wahoe bedankt voor de Award!!

Gizmo, Arjen, Need My Speed en Ruurd13:

Gefeliciteerd met jullie promotie :puh:

GTA-Sheep:

Maar liefst 5 awards! Das een hele prestatie :D ook jij gefeliciteerd met je promotie

De rest:

Gefeliciteerd met jullie Awards!

Geplaatst:
comment_297161

Niet eerlijk, .Levi. wint met één stem meer in "Beste Moderator" :cry: ..

Ach met deze twee ben ik ook erg blij en ik wil elke award winnaar even feliciteren.

GTA-Sheep, erg snel, maar toch ben ik, en waarschijnlijk ook meerdere mensen, er zeker van dat jij een goed crewlid gaat worden. Gefeliciteert nogmaals!

Geplaatst:
comment_297275

Iedereen gefeliciteerd met je promotie's (:puh:) en inboxruimte (Zal je hard nodig hebben als jullie zoveel liefjes hebt) :puh:

Geplaatst:
comment_297291

Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijs.

Ik hoop (en weet bijna wel zeker) dat GTA-Sheep een goede Crew-lid word.

En natuurlijk Need my speed, Arjen en al de anderen ook veel plezier met hun prijs.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.