Jump to content
Geplaatst:
comment_296450

Met trots presenteren we hierbij de winnaars van:

de GTAForum Awards 2005

Hieronder volgen eerst de winnaars in iedere categorie:

De award-badges van de winnaars zijn te zien door op de naam van de winnaar te klikken.

Deze badges mogen uitsluitend door de winnaars worden gebruikt, natuurlijk :puh::P

Forum-prijzen

Voor de winnaars hebben we naast de eeuwige roem ook nog en forum-prijs.

Superchick topic wordt gepinned

.levi. ----------->50% extra Inbox ruimte

~> GizmO <~ ->promotie naar SuperLid

8-ball----------->50% extra Inbox ruimte

Baffie----------->50% extra Inbox ruimte

Bradley H.------>50% extra Inbox ruimte

Eclipse---------->50% extra Inbox ruimte

HeadCrab------>50% extra Inbox ruimte

Ruurd31-------->promotie naar MegaLid

Big Smoke----->50% extra Inbox ruimte

Need My Speed->promotie naar MegaLid

Arjen------------->promotie tot megalid en een eigen pinned topic in graphics showroom

GTA-sheep------>promotie tot global moderator

Deze prijzen zullen in de loop van deze avond worden toegekend.

Mocht de prijs morgen nog niet ge-activeerd zijn, dan kun je dit per PM bij me melden.

De promotie van GTA-sheep tot global-moderator is natuurlijk niet uitsluitend aan de uitslag van de awards te danken. We hadden hem al in het vizier als crew-lid voor de awards verkiezingen, maar de uitslag heeft ons natuurlijk wel gesterkt in de overtuiging dat hij de geschikte persoon is.

Namens de crew wil ik alle winnaars hartelijk feliciteren met hun overwinning, maar ook de rest van de genomineerden hebben natuurlijk onze waardering verdient. We zien nu al met plezier uit naar de verkiezingen van volgend jaar.

De uitslag van de stemmingen in de verschillende categorien is vanaf nu te zien in het STEMburo topic, waar de uitslagen nu onthult zullen worden.

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_297392

Slaap kindje slaap, daar buiten loopt schaap,

een schaap met heel veel awards!!!!!!

Wow, een nieuw crewmember.. Gefeliciteerd man!! Ben jij ook om te kopen? :clown: Kom op, iedereen heeft een prijs... Geintje natuurlijk...

Voor de rest ook alle winnaars gefeliciteerd met jullie awards en veel plezier met jullie promoties/prijzen..

Groetjes :cya:

Geplaatst:
comment_297888

Bedankt alle mensen die op mij gestemt hebben. Ik ben er erg blij mee. Ik zal mijn award-plaatje asap in mijn sig zetten. :)

Geplaatst:
comment_302964
Ruurd31 is gewoon de allerbeste,hij helpt je als je niet verder komt met Gta Sa. Echt een top gast! :*D

Ben ik mee eens!

Dizzee help ook wel goed!

Geplaatst:
comment_304462

Iedereen Gefeliciteerd..!

Ik heb 2 weken geen internet gehad dus ik kom er net achter dat dit allemaal geweest is :puh:

en ook mooie prijzen.!

Ik moet gaan zie jullie nog wel als me eigen pc het ook weer doet :{

Haha Later

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.