Geplaatst: 30 december 200519 jaren comment_296987 Als je een heel hoge Sex Appeal wil hebben weet ik een aantal tips! -Als je de missie 555 We Tip heb gehad, krijg je een Croupier pak, die vind je in de Garderobe! -Die Croupier pak doe je aan -Bij de Didier Sachs(Je hebt een zo'n kleding zaak in Los Santos)kun je een hoed kopen -De hoed heet Black Boater dze vind je bij Hats -Koop ook even Black Shoes, Brown Shoes of Spats -Ook heb je een zonnebril nodig(Black Shades) Dan heb je ook nog een auto nodig, hier zijn de beste auto's met hoogste Sex Appeal(Misschien niet allemaal, dat vind ik nog uit) -Hotknife(Haal alleen maar goud bij de Rijschool in San Fierro om deze zeldzame auto te krijgen of deze cheat Alleen zeldzame snelle sportwagens Up, L1, R1, Up, Right, Up, X, L2, X, L1) -Banshee -Infernus -Buffalo -Phoenix -Bullet Ik ga kijken van het weekend of ik meer kan vinden, bedankt voor de aandacht!
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren Auteur comment_299476 Jah musle moet er ook bij, tot nu toe het belangrijkste
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301755 Wat geeft dan het meeste SexA. Een mager ventje of een dikkert?
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_301933 ik koop kleren bij didier en dan een full muscle zorgen dan heb ik al een heel hoog sexA
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_301955 De ene vriendin vindt dik mooi, de andere dun. Het licht gewoon aan de smaak van de vriendin. Deze gegevens kun je vinden op www.wikigta.nl.
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302101 handige tips. Maar als je gaat daten, wie weet een goede plek om naartoe te gaan?
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302130 Staat ook op Wikigta.nl eventjes cheken tussen vriendinnen, maar om op jouw vraag te antwoorden : Het hangt van vriendin tot vriendin af, de een wilt daar graag naar toe en de andere dan weer ergens anders, voor meer tips moet maar eenc cheken op wikigta
Als je een heel hoge Sex Appeal wil hebben weet ik een aantal tips!
-Als je de missie 555 We Tip heb gehad, krijg je een Croupier pak, die vind je in de Garderobe!
-Die Croupier pak doe je aan
-Bij de Didier Sachs(Je hebt een zo'n kleding zaak in Los Santos)kun je een hoed kopen
-De hoed heet Black Boater dze vind je bij Hats
-Koop ook even Black Shoes, Brown Shoes of Spats
-Ook heb je een zonnebril nodig(Black Shades)
Dan heb je ook nog een auto nodig, hier zijn de beste auto's met hoogste Sex Appeal(Misschien niet allemaal, dat vind ik nog uit)
-Hotknife(Haal alleen maar goud bij de Rijschool in San Fierro om deze zeldzame auto te krijgen of deze cheat Alleen zeldzame snelle sportwagens
Up, L1, R1, Up, Right, Up, X, L2, X, L1)
-Banshee
-Infernus
-Buffalo
-Phoenix
-Bullet
Ik ga kijken van het weekend of ik meer kan vinden, bedankt voor de aandacht!