Jump to content
Geplaatst:
comment_297024

Klik!

Doe allemaal ff de inburgeringscursus! Ik vond hem verrekte moeilijk ik had dan ook een 4. _O_

Ze zouden mij dus eigenlijk het land uit moeten zetten :)

De mensen die ik ken en de test hebben ondergaan hebben niet hoger dan een 4.9 :klap:

@mods: Ik weet niet of dit een spamtopic wordt, maar dit is een soortgelijk iets als dat pimp topic met die namen.

Als het te heftig wordt kan dit topic gesloten worden. :)

Bewerkt: door Froop

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_297100

Ik had een 4,6.

Ik dacht dat ik wel wat hoger zou hebben, maar als ik het vergelijk met de rest van de cijfers hier, heb ik het nog goed gedaan. :puh:

Geplaatst:
comment_297114

Een 4.0

Ik vind dat er rare vragen tussen zitten.

Bijvoorbeeld wat je zou doen als er ingebroken zou zijn. De ene Nederlander zou direct de politie bellen de andere kijkt eerst wat er gestolen is.

Sommige vragen zijn ook een beetje groeps gebonden. In de ene buurt is het heel normaal als je allemaal meuk in de voortuin mikkert.

In andere wijken is de "voortuin" eerder bedoelt als oprijlaan met allemaal bomen.

Ik verwacht bij een inburgeringscursus meer vragen over het Nederlandse systeem en vragen zoals hoeveel mensen er in Nederland wonen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.