Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297466 Beste.. Kan ik ook in een groot vliegtuig mensen vervoeren zo ja.. Hoe..? en als ik een mod instaleer druk ik op start gta san andreas maar dan staat ie er niet in.. want ik het een ufo geinstaleert maar die zie ik niet.. Want dan druk ik op install mod dan krijg ik 3 regels Handling: vehicle IDE line: Car colors: ' Moet ik dat ergen bij zetten ofzo.. Bewerkt: 31 december 200519 jaren door bonoo
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299139 De vraag was toch hoe je een mod installeert? Met SAMI gaat het automatisch. Voor handamtige installatie vind je hier *klik* een tutorial van Eclipse. Overal waar IMG tool 1.3 staat IMG tool 2.0 lezen. Overal waar GTA Vice City staat GTA San Andreas lezen.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren Auteur comment_299154 Ik heb tog geen gta vice city maar gta san andreas..
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299157 Ik heb tog geen gta vice city maar gta san andreas.. Flying Dutchman heeft het over San Andreas. Maar overal in de tut van Eclipse moet je IMG Tool 1.3 vervangen door 2.0 en Vice City door San Andreas.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren Auteur comment_299230 Ok maar die donwload url doet het niet maar kan het er niet aan liggen omadt het een gedownloade spel is.. ?
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299280 Dat komt omdat die download (denk ik) niet meer op gtagames.nl staat. Je zult zelf moeten zoeken in de download database van gtagames.nl, bij Gta San Andreas en dan bij editors en tools.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299409 Ok maar die donwload url doet het niet maar kan het er niet aan liggen omadt het een gedownloade spel is..? Daar kan het probleem liggen omdat je SA illegaal hebt. Dit zijn veel voorkomende problemen van gedownloade games.
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299485 Pas wel op met gedownloade games, misschien zit er wel wat virussen in, dus het is beter om hem gewoon te kopen(je kan ook opgepakt worden met illegale games)
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren Auteur comment_300036 Maar ik heb dat spel van iemand gekregen maar eerst had ik ook gedaan een vliegtuig en die zag ik wel 1 keer is het spel die had ik overgeschreven als auto.
Beste..
Kan ik ook in een groot vliegtuig mensen vervoeren zo ja.. Hoe..?
en als ik een mod instaleer druk ik op start gta san andreas maar dan staat ie er niet in.. want ik het een ufo geinstaleert maar die zie ik niet..
Want dan druk ik op install mod dan krijg ik 3 regels
Handling:
vehicle IDE line:
Car colors:
'
Moet ik dat ergen bij zetten ofzo..
Bewerkt: door bonoo