Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297541 Hey Ik heb nu al een tijdje GTA: SA! Maar nu heb ik een vraag: zou er iemand voor mij een nieuwe rancher willen maken? dat hij de vorm heeft van de fbi-rancher ( zo een lange dus) Wie kan dit maken voor mij, ik heb het geprobeert maar ik snap er echt niets van als iemand dat kan doen aub. Laat dan iets weten als je er mee bezig bent via pm of zo. dank u! Wel iemand die er iets van kan eh!
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297547 Er zit al een FBI Rancher in het spel dus..... Mvg,Velaro
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297552 Ik denk dat hij de gewone Racher net zo lang wil hebben als de FBI Rancher!
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297554 Ik wil anders die uit VC wel halen en hem converteren voor jou.
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297634 Vervang de rancher.dff en rancher.txd met die van de FBI Rancher. Als je nog een andere kleur wilt hebben moet je even de .txd aanpassen. Zo is je Rancher langer en als je de .txd hebt aangepast, met een andere kleur.
Geplaatst: 31 december 200519 jaren Auteur comment_298161 ja dat is het denk ik! ik wil gewoon de gewone rancher even lang als de andere FBi-rancher (de zelfde vorm!) Kan iemand dat? ok dank u big smoke! maar dan kan ik hem nog gewoon modden in de tuning shop eh, en kan er dan ook radio mee luisteren toch? met welk prog. kan ik dit dan doen? dank u mannen Bewerkt: 31 december 200519 jaren door zethe
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299361 met dit: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.285 en dit: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.282 read my bestandje voor meer info
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299453 ik ga ervoor zorgen dat jij de nieuwe rancher krijgt edit: een nieuwe mod gemaakt door mij: een verlengde rancher jeep hier is ie, de verlengde rancher zoals die fbirancher, maar die is niet in zwart, zoals de normale rancher opgelet!!! => jij kun er wel mee tunen maar geen "lights anders loopt je spel vast en gaat vanzelf afsluiten of foutmelding van er is fout opgetreden in gtasa.exe en wordt afgesloten ofzo!!! dus als jij gaat tunen, geen lights kiezen!!! bewijzen - enjoy Bewerkt: 2 januari 200619 jaren door sonny yoshi
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren Auteur comment_300371 ik ga ervoor zorgen dat jij de nieuwe rancher krijgtedit: een nieuwe mod gemaakt door mij: een verlengde rancher jeep hier is ie, de verlengde rancher zoals die fbirancher, maar die is niet in zwart, zoals de normale rancher opgelet!!! => jij kun er wel mee tunen maar geen "lights anders loopt je spel vast en gaat vanzelf afsluiten of foutmelding van er is fout opgetreden in gtasa.exe en wordt afgesloten ofzo!!! dus als jij gaat tunen, geen lights kiezen!!! bewijzen - enjoy Echt waar dank u!!! Maar 'k kan hem niet downloaden :S Kan je een andere link nemen aub, hij zegt iets van java script! Toch bedankt
Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_300435 ik heb er deze avond een nieuwe download link van gemaakt, volgens mij werkt die nu wel geloof ik probeer andrs opnieuw he edit: ik heb er ook screens van gemaakt dat die getund is bewijzen: - Bewerkt: 2 januari 200619 jaren door sonny yoshi
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300789 Ok dank u wel nu werkt hij perfect eeuwig dank baar
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303111 ik heb er deze avond een nieuwe download link van gemaakt, volgens mij werkt die nu wel geloof ikprobeer andrs opnieuw he edit: ik heb er ook screens van gemaakt dat die getund is bewijzen: - Hoe tune je auto's dan?
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303528 Gewoon in die tuneshops in het spel. Bijvoorbeeld bij die missie in LS waar je een lowride battle moet winnen, moet je eerst een lowrider ophalen. Daar is zo'n tuneshop.
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303901 die jeep is te tunen in Transfender (die getunde jeep is getund in Transfender en waar ik screen heb gepost is een steegje ten links van pay 'n spray die bur is van Transfender dus
Hey
Ik heb nu al een tijdje GTA: SA!
Maar nu heb ik een vraag:
zou er iemand voor mij een nieuwe rancher willen maken? dat hij de vorm heeft van de fbi-rancher ( zo een lange dus)
Wie kan dit maken voor mij, ik heb het geprobeert maar ik snap er echt niets van als iemand dat kan doen aub.
Laat dan iets weten als je er mee bezig bent via pm of zo. dank u!
Wel iemand die er iets van kan eh!