Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297541 Hey Ik heb nu al een tijdje GTA: SA! Maar nu heb ik een vraag: zou er iemand voor mij een nieuwe rancher willen maken? dat hij de vorm heeft van de fbi-rancher ( zo een lange dus) Wie kan dit maken voor mij, ik heb het geprobeert maar ik snap er echt niets van als iemand dat kan doen aub. Laat dan iets weten als je er mee bezig bent via pm of zo. dank u! Wel iemand die er iets van kan eh!
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303938 Kan je hem eens ik-weet-niet hoe lang maken voor mij ?
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303944 maar eigenlijk was het TE simpel om die jeep te maken hoor, gewoon de dff bestand van FBI rancher en de txd veranderen in die dff en txd van gewone rancher en voila vergelijk maar met die FBI rancher gelijk he? ook ben ik geen echte modder van auto's enz...
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren Auteur comment_303992 Hehe! ja maar toch, BEDANKT! hij is heel mooi in het spel! Hij is al helemaal op gepimpt: -goudenvelgen -dubbele uitlaat -low-rider dingen
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_304024 maar Kan iemand de rancher ik-weent-niet-hoelang maken? alvast bedankt Bewerkt: 5 januari 200619 jaren door tectron
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren Auteur comment_304028 Hoe? ja hij is al gemaakt op dit topic staat een download link!
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_304256 Ik zal hem eens proberen te vergroten. [edit] Het wil niet, ik zal het nog wel eens proberen. Bewerkt: 5 januari 200619 jaren door royboyvdv
Hey
Ik heb nu al een tijdje GTA: SA!
Maar nu heb ik een vraag:
zou er iemand voor mij een nieuwe rancher willen maken? dat hij de vorm heeft van de fbi-rancher ( zo een lange dus)
Wie kan dit maken voor mij, ik heb het geprobeert maar ik snap er echt niets van als iemand dat kan doen aub.
Laat dan iets weten als je er mee bezig bent via pm of zo. dank u!
Wel iemand die er iets van kan eh!