Ik ben vanochtend begonnen met het ingame plaatsen van mijn huisje. Ik heb al eerder een object gemapt, dus ik wist wel al hoe het ongeveer moest. Heb voor de zekerheid wel Wauzie's tutorial erbij gepakt.
Ik heb het geprobeert om het in GTI te mappen, omdat in mijn andere SA Folder iets mis is met de gta3.img, waardoor SA crasht als ik het wil opstarten. Ik heb met Kam's nieuwste scripts een .dff gemaakt in 3DS Max 8. Omdat ik zelf niet erg veel snapte van de nieuwe .col maker heb ik dat gewoon met de oude gemaakt. (Die in de tutorial staat)
De .txd gewoon met de TXD Workshop.
Info over de DFF:
Ik heb dus Kam's nieuwste script gebruikt met deze dingen geselecteerd:
Info over de TXD:
- Alle plaatjes
- Alle plaatjes gedecompileerd
- Alle plaatjes hebben dezelfde namen en zijn in .bmp formaat.
Er zitten natuurlijk ook de nodige andere "woordjes" bij (end, objs, etc.) Ik heb hierna de bestanden: testhuis.txd, testhuis.dff en testhuis.col in de GTI.img ge-add en daarna op "Rebuild Archive" . IMG tool afsluiten, SA opstarten. Ik druk op "New Game", alles gaat goed, maar ingame is eht huis nergens te bekennen. Mijn co-ordinaten heb ik gemaakt met de SA Place Manager.
Ik heb Wauzie's Modelling Tips & Bugs topic al gelezen. De IPL is als het goed is goed. De .txd ook. De .dff hoop ik ook.
Ik ben vanochtend begonnen met het ingame plaatsen van mijn huisje. Ik heb al eerder een object gemapt, dus ik wist wel al hoe het ongeveer moest. Heb voor de zekerheid wel Wauzie's tutorial erbij gepakt.
Ik heb het geprobeert om het in GTI te mappen, omdat in mijn andere SA Folder iets mis is met de gta3.img, waardoor SA crasht als ik het wil opstarten. Ik heb met Kam's nieuwste scripts een .dff gemaakt in 3DS Max 8. Omdat ik zelf niet erg veel snapte van de nieuwe .col maker heb ik dat gewoon met de oude gemaakt. (Die in de tutorial staat)
De .txd gewoon met de TXD Workshop.
Info over de DFF:
Ik heb dus Kam's nieuwste script gebruikt met deze dingen geselecteerd:
Info over de TXD:
- Alle plaatjes
- Alle plaatjes gedecompileerd
- Alle plaatjes hebben dezelfde namen en zijn in .bmp formaat.
Mijn IDE regel:
18889, testhuis, testhuis, 300, 128
Mijn IPL regel:
18889, testhuis, 0, 35.37928, 213.0914, 13.6245, 0, 0, 0, 1, -1
Er zitten natuurlijk ook de nodige andere "woordjes" bij (end, objs, etc.) Ik heb hierna de bestanden: testhuis.txd, testhuis.dff en testhuis.col in de GTI.img ge-add en daarna op "Rebuild Archive" . IMG tool afsluiten, SA opstarten. Ik druk op "New Game", alles gaat goed, maar ingame is eht huis nergens te bekennen. Mijn co-ordinaten heb ik gemaakt met de SA Place Manager.
Ik heb Wauzie's Modelling Tips & Bugs topic al gelezen. De IPL is als het goed is goed. De .txd ook. De .dff hoop ik ook.
Weten jullie misschien het probleem?
Note: Gelieve geen onzinnige posts te plaatsen.