Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23136 Hoi, ik heb GTA Vice City maar dan zonder cd en ik wou MTA doen maar dat deed het niet <_< <_< dan zegt ie dat ie iets niet kan openen. dat vind wel jammer en ik had The all seeing eye ook al gedownload en nu keek ik in een andere onderwerp dat je dan iets met dirs moet doen maar wat is dat? en kan ik MTA wel spelen zonder cd? ik heb een No-Cd crack. Help me als et kan
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23139 Sorry, met cracks mogen we je niet helpen! (En nee, het kan niet zonder cd)
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren Auteur comment_23142 oke, dat je me niet met cracks mocht helpen wist ik al. maar zouden jullie me uitleg kunnen geven over /dirs instellen enz. alvast bedankt :rolleyes:
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23202 Of gewoon even downloaden zoals een normaal persoon zou doen.
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23467 Ok dit lijkt mij persoonlijk best duidelijk. Vragen om warez....
Geplaatst: 28 augustus 200420 jaren comment_23473 Sorry, hier moet echt een slotje op. Het is verboden om over warez en cracks te beginnen.
Hoi, ik heb GTA Vice City maar dan zonder cd en ik wou MTA doen maar dat deed het niet <_< <_< dan zegt ie dat ie iets niet kan openen.
dat vind wel jammer
en ik had The all seeing eye ook al gedownload en nu keek ik in een andere onderwerp dat je dan iets met dirs moet doen
maar wat is dat?
en kan ik MTA wel spelen zonder cd?
ik heb een No-Cd crack.
Help me als et kan