Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_141822

w000t.. 3 - 1 in het voordeel van Moskou. Geweldige wedstrijd. Vooral die terugspeelbal op die 19-jarige keeper van Moskou. :lol: Of die kans van Va.. Love, zoiets..

Ricardo was ook niet helemaal fit. Ik vond dat Lissabon het wel verdiend had.

Geplaatst:
comment_142254

Wat zei ik jullie, Ik voelde het al aan mijn water!! :lol:

Sporting had in de 1e helft het betere van het spel, maar in de 2e helft kreeg Moskou weer greep dankzij die gevaarlijke Counters!

Jammer van die gast die vrij voor goal tegen de paal mikte, had anders gekund maar toch wel grote prestatie als Underdog nog wel B)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_142567

Vond het een leuke familie waarin beide ploegen het niet hadden verdient om te winnen.

Ik had liever AZ - Parma in de finale gezien dan Portugezen en Russen <_<

Geplaatst:
comment_145423

inmiddels staat het 2 tegen 0 voor Ac milan en dat nog in de 1e helft, ik mag wel stellen dat de wedstrijd op slot is hiermee want ik zie L'Pool echt niet meer terugkomen van die achterstand tegen dit sterke Ac milan

Geplaatst:
comment_145484
Geweldig! Verdiend :)

Ondanks dat ik voor AC ben, vind ik het toch erg gaaf voor L'pool. Dudek _O_

Ja, mooi gedaan van Dudek!

Hij word nu wel heilig verklaard terwijl eerst iedereen aan hem twijfelde :rolleyes:

Nog wel mooi terug gekomen van die 0-3, heb ik ook respect ook ;)

Geplaatst:
comment_145501

Wohoooo....!!! :D

In de 53e seconde al een doelpunt gescoord wat nog nooit sinds de jaren '50 is gebeurd. Daarna nog 2 er achter aan, de stand: 3 - 0 voor AC Milan.

In de 2e helft komt Liverpool ontzettend sterk terug. In de 54e, 56e en de 60e minuut scoren ze tot 3 - 3.

En dan de penalty's. Dudek met zn fraaie 'clownkunstje' [gekke kerel ^_^]. Maar hij heeft wel de belangrijkste schot tegengehouden. Die van Shevchenko! :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.