Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2193796

Balen dat ze toch nog op het laatste kunnen scoren, al zat het er wel aan te komen. Hopelijk wint Atletico nog.

Wat klungelig van Casillas, hoe hij die bal binnen laat.

Geplaatst:
comment_2193801

Gewoon heel stom om hem te laten spelen, doei wisselmogelijkheid nummer 1! :cya: Die wissels ga je hard nodig hebben mocht er een verlenging of iets komen..

Mogelijk wel goed nieuws voor het Nederlands elftal, wel even mijn keuze als topscorer aanpassen. :engel:

Called it..

Geplaatst:
comment_2193811

Wat zonde met die geflatteerde uitslag nu... :(

Waarom geen mensen bij de palen bij een corner? Volgende keer toch maar weer doen.

Dat riep ik ook altijd toen ik nog voetbalde: "eerste paal, tweede paal, man". Maar je ziet dat wel vaker dat niet beide palen worden gedekt.

Nou, Bale maakt toch iets van die 100 miljoen waard :(

Nou, als zo'n kopbal 100 miljoen waard is kunnen ze mij ook wel opstellen. :puh:

Geplaatst:
comment_2193817

Jammer voor Atletico, ik had het ze zo gegund, maar Real heeft het afgedwongen en neemt de beker verdiend mee naar huis. We moeten er niet veel meer rond zeggen.

Geplaatst:
comment_2193818

Zeker wel verdiend uiteindelijk, maar ik vind dat 4-1 de gehele match toch niet correct representeert. Wel ja, Atletico speelde alles of niets, eenmaal gebroken gaan ze er vlot in.

Die kopbal was inderdaad niet zo makkelijk, was uit een moeilijke hoek. Heeft Bale toch mooi binnen gekopt, al blijft het geen 100 miljoen waard.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.