Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 91.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_514123

Groningen niet door! :N Groningen won wel met 1-0, maar dat was net niet genoeg, Groningen kwam op voorsprong uit een benutte penalty van Koen van de Laak, en in de 80'ste minuut kreeg groningen nog een penalty, maar die werd gemist door Yuri Cornelisse. :-(

AZ wel door! :klap::Y

Geplaatst:
comment_514244

:-(:-( Ooh wat jammer, zooooo dicht bij de volgende ronde voor FC Groningen :N . Er was wel een geweldige sfeer, nog nooit zo mooi meegemaakt. De zuidtribune (waar ik zat) deed mee met de sfeeractie. Dit was onze creatie:

35jaartrots.JPG

Naturlijk had de Z-side tegenover ons ook een prachtig groot spandoek gemaakt, besloeg heel de noord tribune. Zoals hier te zien

FC-PARTIZAN%201-0%2028092006%20(76).jpg

Geplaatst:
comment_514263

Zwaar ruk voor Groningen :-( . Ook al snap ik niet waarom Cornelisse de penalty nam/moest nemen. Had nog amper een bal geraakt. Waarom niet gewoon iemand die er al langer op het veld stond :? .

Over het geheel genomen, heeft Groningen het gewoon verpest in de uitwedstrijd. Volgend jaar beter :D

Geplaatst:
comment_516255

Loting groepsfase UEFA-beker

In het Zwitserse Nyon is dinsdag de loting verricht voor de groepsfase van het UEFA-bekertoernooi. Voor Nederland nemen Ajax, Feyenoord, SC Heerenveen en AZ deel. Het speelschema met thuis- en uitwedstrijden wordt later dinsdag bekendgemaakt. De eerste speelronde is op 19 oktober.

De groepsindeling van de Nederlandse clubs:

Poule C: AZ, Sevilla (Spa), Slovan Liberec (Tsj), Grasshoppers (Zwi), Sporting Braga (Por).

Poule D: SC HEERENVEEN, Parma (Ita), RC Lens (Fra), Osasuna (Spa), Odense BK(Den).

Poule E: FEYENOORD, FC Basel (Zwi), Wislaw Krakow (Pol), Blackburn Rovers (Eng), Nancy (Fra).

Poule F: AJAX, Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa), Austria Wien (Oos), SV Zulte Waregem (Bel).

bron

Heerenveen lijkt mij een moeilijke loting te hebben gehad, Feyenoord ook wel. Sommige ploegen kan ik echter niet goed op waarde schatten.

Edit: Blijkbaar zit ik fout :)

Van Gaal jaloers op Feyenoord

Louis van Gaal is niet blij met de tegenstanders die AZ dinsdag lootte voor de groepsfase van de UEFA-beker. "Sportief gezien is dit een slechte uitkomst. We hebben bijna alleen maar topploegen en koplopers geloot."

De trainer van de Alkmaarders zag ook een lichtpuntje. "De landen zijn makkelijk bereisbaar, maar dat is ook een van de weinige voordelen. Ik kijk met een jaloerse blik naar de groep van Feyenoord. Zij treffen de ploegen waar ik een beetje op gehoopt had."

bron

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_516330

Hetzelfde dan maar voor de Belgen onder ons ;)

Groep F:SV Zulte Waregem, Ajax (Ned), Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa), Austria Wien (Oos)

Groep B: Club Brugge, Leverkusen (Dui), Besiktas (Tur), Tottenham (Eng), Dinamo Boekarest (Roe)

Beide Belgische ploegen hebben dus een verschrikkelijk zware loting. Ik vrees voor de laatste plaats voor Zulte, Ajax maakt een mooie kans.

Brugge kan met geluk 3rde of 4rde worden. Leverkusen en Besiktas schat ik sowieso te hoog in.

Bewerkt: door demontventoux

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_523897

17-18 oktober 2006

Groep A

Chelsea - Barcelona 1-0

Werder Bremen - Levski Sofia 2-0

Groep B

Sporting Lissabon - Bayern München 0-1

Internazionale - Spartak Moskou 2-1

Groep C

Bordeaux - Liverpool 0-1

Galatasaray - PSV 1-2

Groep D

Olympiakos - AS Roma 0-1

Valencia - Shakhtar Donetsk 2-0

Groep E

Dinamo Kiev - Olympique Lyon 0-3

Steaua Boekarest - Real Madrid 1-4

Groep F

Manchester United - FC Kopenhagen 3-0

Celtic - Benfica 3-0

Groep G

CSKA Moskou - Arsenal 1-0

FC Porto - Hamburger SV 4-1

Groep H

Anderlecht - AC Milan 0-1

Lille - AEK Athene 3-1

Goed van PSV, knullig op achterstand maar heel mooi rechtgezet. Anderlecht had met een beetje geluk ook een punt (minimaal) kunnen pakken bij AC, alleen mocht het niet zo zijn.

Barca verslagen en ook wel terecht. Chelsea speelde beter.

Geplaatst:
comment_523908

En jaja, PSV weer gewonnen, uit tegen Galatasaray. Ze zijn heel goed bezig, en zo goed als door.

PSV is zo goed als door naar de volgende ronde:

PSV heeft vanavond een grote stap gezet naar de volgende ronde van de Champions League. De Eindhovenaren wonnen met 1-2 van Galatasaray dankzij treffers van Jan Kromkamp en Arouna Koné.

Hoewel PSV een goede wedstrijd speelde, was Galatasaray voor de pauze de beste ploeg. De Turken gingen fel van start en creëerden enkele goede kansen. De openingstreffer van Ilic was een logisch gevolg.

PSV liep echter geen verdere averij op en kwam na rust goed opzetten. De gelijkmaker van Jan Kromkamp kwam tot stand na een blunder van doelman Faryd Mondragon. Het schot van Kromkamp vloog in de korte hoek van de Colombiaanse goalie.

Na de gelijkmaker greep PSV het initiatief. Galatasaray werd voorin nauwelijks nog gevaarlijk en moest spoedig een tweede tegentreffer slikken. Uitlblinker Mika Vayrynen zette Arouna Kone vrij voor Mondragon. De Ivoriaan schoot op beheerste wijze raak: 1-2.

Galatasaray bracht vervolgens twee extra spitsen in de ploeg (Necati Ates en Hakan Sukur), maar kon geen echte vuist maken. In blessuretijd moest Gomes nog wel handelend optreden na een vlammend schot van Necati Ates. PSV bleeft echter overeind en lijkt bijna zeker van een plek in de volgende ronde.

Bron:www.voetbalzone.nl, maar staat op alle voetbalsites.

Bewerkt: door robertpsv

Geplaatst:
comment_524476

UEFA cup

Speeldag 19 oktober

Mederlandse ploegen:

AZ - Sporting Braga 3-0

FC Basel - Feyenoord 1-1

Osasuna - SC Heerenveen 0-0

Belgische ploegen:

Austria Wien - SV Zulte Waregem 1-4

Club Brugge - Leverkusen 1-1

Overig:

Besiktas - Tottenham 0-2

Eintr. Frankfurt - Palermo 1-2

Livorno - Glasgow Rangers 2-3

Maccabi Haifa - AJ Auxerre 3-1

Newcastle - Fenerbahçe 1-0

Panathinaikos - Hapoel Tel Aviv 2-0

R. Boekarest - PSG 0-0

Slovan Liberec - Sevilla 0-0

Sparta Praag - Espanyol 0-2

Wisla Kraków - Blackburn 1-2

Denk dat NL & Be ploegen wel goede zaken hebben gedaan. Heb alleen AZ volledig gezien en dat was een genot om naar te kijken. 2e doelpunt was zeer fraai.

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_524718

Ik vind dat Z-W uitzonderlijk goed bezig is, met 1-4 OP Austria Wien, een uitwedstrijd naar zo'n ploegen is nooit gemakkelijk, ze gaan nog verder geraken dan ik dacht, maarja ze moeten nog wat wedstrijden spelen he dus we zullen zien.

over brugge: ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb me laten vertellen dat ze heel veel kansen gehad hebben, tja je zit wel in de UEFA-cup he, dan moet je die kansen gewoon benutten...

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_556151

Straf Feyenoord valt mee

De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA heeft Feyenoord donderdag naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy een voorwaardelijke straf van twee Europese thuisduels zonder publiek opgelegd, met een proeftijd van drie jaar.

Daarnaast moet de Rotterdamse club een boete van 200.000 Zwitserse francs (ongeveer 125.000 euro) betalen. Tevens moet Feyenoord contact opnemen met de Franse club Nancy over de schade die de aanhang heeft aangericht in het stadion van de Fransen.

Feyenoord moet die vergoeden. Commercieel directeur Chris Woerts verklaarde dat Feyenoord niet tegen de straf in beroep gaat. Hij verwees verder naar de persconferentie van de club later op donderdag.

bron

Waar velen dachten aan enkele jaren uitsluiting voor de UEFA, is het een geldstraf geworden. Komen ze goed mee weg, alleen nu hopen dat die voetbalwet er snel doorheen wordt gedrukt, zodat het zich niet snel weer kan herhalen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.