Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_691442
Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. :)

Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar.

Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts.

Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo.

Dat vind ik niet gek nee. Die Ajax-supporters zijn altijd zo! PSV-supporters vind ik wel wat rustiger!

Geplaatst:
comment_691701

Ajax plaatste zich vanmiddag door AZ Alkmaar aan de kant te zetten voor de voorronde van de Champions League. Bij de loting van de derde en laatste voorronde zullen de Amsterdammers in ieder geval geplaatst zijn, zo werd vanmiddag bekend.

Ajax is voorlopig als vijfde geplaatst, wat betekent dat de ploeg van trainer Henk ten Cate een ongeplaatste club als tegenstander zal krijgen.

Mogelijke tegenstanders zijn daardoor Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenborg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Daarbij moet echter wel de kanttekening worden gemaakt dat enkele ploegen eerst nog de tweede ronde moeten overleven.

Bron:voetbalzone.nl

Geplaatst:
comment_691708
Mogelijke tegenstanders zijn daardoor Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenborg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Daarbij moet echter wel de kanttekening worden gemaakt dat enkele ploegen eerst nog de tweede ronde moeten overleven.

Leuke tegenstanders! Ik hoop op Racing Genk ;) Alhoewel Genk niet zo een grote naam is in het Europees voetbal uiteraard...AEK Athene, Fenerbahce en Sparta Praag/Mouskou daarentegen...

Ajax-Genk zou leuk zijn, dan krijgen we een leuk Nederlands-Belgisch voetbalonderonsje :D

We zullen zien...

Wanneer vinden de lotingen voor de CL (groepen en voorrondes) en de UEFA plaats?

Geplaatst:
comment_696512

PSV krijgt het niet makelijk volgend seizoen in de CL zonder Alex en Cocu! :duh:

Ajax vind ik toch wel beter dan AZ als je kijkt naar die wedstrijden!

Rayn Donk moet niet tegen Ajax spelen! eerst mist ie een penalty en dan een eigen doelpunt!

Geplaatst:
comment_696513
Rayn Donk moet niet tegen Ajax spelen! eerst mist ie een penalty en dan een eigen doelpunt!

aha hij was toen echt niet goed bezig :-(

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_713956
Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. :)

Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar.

Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts.

Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo.

Oh ja klopt. grote bekken hebben ze wel die joden

Geplaatst:
comment_716105

Oh ja klopt. grote bekken hebben ze wel die joden

ja precies.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_765925

bumpje, maar dat mag wel, want de loting voor de CL is gedaan!

De groepen:

Groep A

1. Liverpool

2. Porto

3. Marseille

4. Besiktas

Groep B

1. Chelsea

2. Valencia

3. Schalke 04

4. Rosenborg

Groep C

1. Real Madrid

2. Werder Bremen

3. Lazio

4. Olympiakos

Groep D

1. AC Milan

2. Benfica

3. Celtic Glasgow

4. Shakhtar Donetsk

Groep E

1. Barcelona

2. Lyon

3. Stuttgart

4. Glasgow Rangers

Groep F

1. Manchester United

2. AS Roma

3. Sporting Lissabon

4. Dynamo Kiev

Groep G

1. Inter Milaan

2. PSV Eindhoven

3. CSKA Moskou

4. Fenerbahçe

groep H

1. Arsenal

2. Sevilla/ AEK Athene

3. Steaua Boekarest

4. Slavia Praag

PSV zit dus in groep G, en het moet zeker te doen zijn om door te stoten naar de volgende ronde. België heeft geen enkel team (voor de 1ste keer in 8jaar) in de CL,...het is erg gesteld met het Belgisch voetbal...

Geplaatst:
comment_766330

deze groepen vind ik wel spannend :

Groep C

1. Real Madrid

2. Werder Bremen

3. Lazio

4. Olympiakos

Groep G

1. Inter Milaan

2. PSV Eindhoven

3. CSKA Moskou

4. Fenerbahçe

Geplaatst:
comment_766506

Ook is er geloot voor de UEFA-beker:

Midtjylland - Lokomotiv Moskou

Groningen - Fiorentina

Rabotnicki - Bolton

Sevilla/AEK - Salzburg

Nürnberg - R. Boekarest

Everton - Metalist

Zenit Sint-Petersburg - Standard

Leverkusen - Leira

Villarreal - BATE

Sion - Galatasaray

Atletico Madrid - Erciysspor

Bordeaux - Tampere

Panathinaikos - Artmedia

Sparta Praag - Odense

Zürich - Empoli

Sochaux - Panionios

Anderlecht - Rapid Wenen

Paços - Aalborg

Spartak Moskou - Häcken

Hammerby - Braga

Larissa - Blackburn

Boleslav - Palermo

Dinamo Zagreb - Ajax

Rennes - L. Sofia

Brann Bergen - Club Brugge

Bayern München - Belenenses

Aberdeen - Dnipro

Heereveen - Helsingborg

Toulouse - CSKA Sofia

Hamburg - Litex

Sarajevo - Basel

Austria Wenen - Valerengen

AIK - Hapoel Tel Aviv

Aris - Zaragoza

D. Boekarest - Elfsborg

Tottenham - Anorthosis

Lens - Kopenhagen

Getafe - Twente

Groclin - Crvena Zvezda

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.