Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_766640

Dinamo Zagreb - Ajax

die maken een kans ^_^

Groningen - Fiorentina

spannend 8)

Heereveen - Helsingborg

we zullen zien :D

Getafe - Twente

jahwel toch :Y ?

Geplaatst:
comment_769318
denk niet dat groningen wint van fiorentina ( die zijn volgens mij wel wat beter )

de rest maken best een kans

Groningen misschien toch wel als ze een beetje goed spelen ^_^

We moeten maar afwachten.....

inderdaad , moeten we zeker , ben benieuwd er zitten wedstrijden tussen dat je het echt niet weet :D

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_780009

PSV moet eigenlijk wel winnen vanavond.. op papier is thuis tegen CSKA Moskou de makkelijkste partij in de poule denk ik. Is er geen Primera Division topic? Gisteren weer Real Madrid gekeken.. Wesley Sneijder is helemaal het mannetje daar. Blaag uit Utrecht komt even in Madrid kijken en zet meteen de hele stad op z'n kop met z'n geniale spel. _O_

Geplaatst:
comment_780015
PSV moet eigenlijk wel winnen vanavond.. op papier is thuis tegen CSKA Moskou de makkelijkste partij in de poule denk ik. Is er geen Primera Division topic? Gisteren weer Real Madrid gekeken.. Wesley Sneijder is helemaal het mannetje daar. Blaag uit Utrecht komt even in Madrid kijken en zet meteen de hele stad op z'n kop met z'n geniale spel. _O_

heb je gelijk in , en PSV is gewoon nog de enige Nederlandse club in de Champions legeu :Y

Bewerkt: door Groot-Duimpje

Geplaatst:
comment_780024

Gisteren de eerste goal gezien van Milan-Benfica. Wat een pareltje! Milan verdient gewonnen. Voor de rest zag ik enkel nog maar beelden van Madrid-Bremen. Van Nistelrooy - Raul, fantastisch duo. Hebben ze weer 2x bewezen. Wieze prima gekeept.

Goal van Pirlo:

Geplaatst:
comment_780091
Gisteren de eerste goal gezien van Milan-Benfica. Wat een pareltje! Milan verdient gewonnen. Voor de rest zag ik enkel nog maar beelden van Madrid-Bremen. Van Nistelrooy - Raul, fantastisch duo. Hebben ze weer 2x bewezen. Wieze prima gekeept.

Goal van Pirlo:

HAHA wat een gestoord commentaar zeg. :schater:

@ Big Thumb:

Daarom ben ik van de CL ook voor PSV en daarna RealMadrid.

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_780123

Geen Feyenoord ?

gelukkig die verdienen het niet :puh:

maar omdat ik ajax-fan ben hoop ik helemaal voor ajax maar de rest maakt ook kans :puh:

Geplaatst:
comment_780265

Goal van Pirlo:

HAHA wat een gestoord commentaar zeg. :schater:

@ Big Thumb:

Daarom ben ik van de CL ook voor PSV en daarna RealMadrid.

Inderdaad , al ben ik helemaal antipsv , in de Championsleqeu ben ik wel voor ze , daarna Real M. helemaal mee eens , dan is zo onderandere een nederlands team geworden met Sneijder , Drenthe . v. Nisterooy en Robben.

Geplaatst:
comment_780328
Geen Feyenoord ?

gelukkig die verdienen het niet :puh:

maar omdat ik ajax-fan ben hoop ik helemaal voor ajax maar de rest maakt ook kans :puh:

Ajax doet niet eens mee met de Champions League, ei. Of bedoelde je de UEFA Cup?

EDIT:

Láááááááázovic!!!!!! YEAH!! _O_

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_780342

Balen dat Afellay zo verzwakt was door de Ramadan.. één tikje en z'n wedstrijd was voorbij. :cry:

Op het moment dat ik dit typ scoort LAZOVIC. :*D

Geplaatst:
comment_780382

PSV 2-1 CSK Moskou

Best wel een goede wedstrijd van Psv. Bijde teams kregen veel en grote kansen. Jammer dat Affeley geblesseerd is. Hij zijn teen gebroken en dat is niet zo goed nieuws. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.