Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1454361

Ajax heeft zojuist met 5-0 gewonnen van Slovan Bratislava (Europa League).

Overige uitslagen Europa League:

x69u9.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1454527

x69u9.jpg

Vier goals van Suarez, Wat moeten ze toch zonder hem :dans: :dans: :dans:

Geplaatst:
comment_1454912

x69u9.jpg

Vier goals van Suarez, Wat moeten ze toch zonder hem :dans: :dans: :dans:

Inderdaad, dadelijk wordt hij nog weggekocht door een sjeik met veel olie. Maar ik denk dat hij nog wel blijft. Hij zei dat hij nog CL wilde spelen met Ajax, maar ik vraag me af of dat er nog in zit. Dan moet hij nog minstens twee jaar voetballen voor Ajax, maar als er een club met naam voor de deur staat, neemt hij de eerste trein, denk ik.

Ik denk dat elke Nederlandse club wel doorgaat, met uitzondering van NAC natuurlijk, kansloze missie. PSV en Heerenveen moeten het thuis gewoon kunnen afmaken, Twente moet gewoon de nul houden, en Ajax kan lekker gaan ballen. :puh:

Geplaatst:
comment_1463791

Goede avond voor het Nederlands voetbal: Ajax, PSV, FC Twente & SC Heerenveen zijn allemaal door. NAC helaas niet, maar ik denk dat niemand dat verwacht had. :puh:

Maar wat was PSV een dramatische wedstrijd. Echt... Ik schaamde me zelfs voor PSV en dan ben ik nog niet eens een fan van hen. :7 De rest heb ik niet gezien.

Geplaatst:
comment_1463796

Zo mooi als Dutchyhet zegt: het was een mooie avond voor het Belgisch voetbal

want Anderlecht verloor dik van Lyon ^_^ , dus gaan ze naar de Europa Cup.

Geplaatst:
comment_1463798
Zo mooi als Dutchyhet zegt: het was een mooie avond voor het Belgisch voetbal

want Anderlecht verloor dik van Lyon ^_^ , dus gaan ze naar de Europa Cup.

En wij weten precies welke teams dat zijn Hearv :7.

Geplaatst:
comment_1464177

De loting voor de poule-fase van de Europa League kan je nu bekijken op deze site. Maar volgens mij is het niet op TV te zien? Vind ik een beetje raar, maar ik kan er niks over vinden...

Geplaatst:
comment_1464227
De loting voor de poule-fase van de Europa League kan je nu bekijken op deze site. Maar volgens mij is het niet op TV te zien? Vind ik een beetje raar, maar ik kan er niks over vinden...
Ik had Eurosport ook al aangezet inderdaad, maar daar was 't in ieder geval niet te zien...dus dan maar via internet; Even gekeken wat de poule van Ajax werd en daar kunnen we niet ontevreden over zijn :)
Geplaatst:
comment_1466778
FC Timisoara? Is dat een dierentuin ofzo? :schater:

Haha, inderdaad. Even gecheckt en het is een Roemeense club. Tegen Dinamo Zagreb en Anderlecht worden wel mooie wedstrijden. Moet te doen zijn voor Ajax. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1486724
Op de moment staat Standaard 2-1 voor tegen Arsenal, hopelijk kunnen ze het nog volhouden ^_^ .

En nog verliezen ook. :7

Maar ach, AZ, dat leek echt nergens op. De ballen werden wel heel snel steeds ingeleverd. AZ had maar een paar echte kansen tegen het nog slechter spelende Olympiacos. (Onder andere die bal die tegen Martens aankwam en over ging) Ook stond het achterin ook niet goed met een slecht spelende Moisander en Pocognoli die steeds de duals verloor van rechtervleugel speler van Olympiacos. AZ moet nog hard werken aan zijn spel dit seizoen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.