Jump to content
Geplaatst:
comment_23141

de lotingen van de champions league zijn vandaag bekend gemaakt hier komen ze

mijn favoriete club ajax zit in een erg moeilijke poule maar ik heb het gevoel dat ze doorgaan:

Ajax

Juventus

Bayern Munchen

Maccabi tel Aviv (ofzoiets)

PSV zit in een makkelijkere poule maar die gaan niet door :puh: :

PSV

Arsenal

Rosenborg

Panathinaikos

wie verstand van voetbal heeft, moet nu gaan raden wat de stand zal gaan worden van deze poule's (op het einde)

ik denk bij Ajax:

1.Bayern Munchen

2.Ajax

2.Juventus

4.Maccabi tel Aviv

Bij PSV:

1.Arsenal

2.Panathinaikos

3.PSV

4.Rosenborg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1966404

Van Ajax kan ik het nog wel begrijpen dat ze verliezen van Dortmund. Maar PSV die verliest van Dnjepr Dnjepropetrovsk? :cab: Ik vond Waterman trouwens ook niet sterk keepen. RC Genk met onze Nederlandse Mario Been gaat het ook lekker in Europa. :tu:

Geplaatst:
comment_1967141

Ajax kan het nu echt vergeten :puh:

Ik vrees er ook voor, maar zelfs al hadden ze gewonnen dan had het nog moeilijk geworden. :puh:

Ik vond trouwens de match Real - Man. City echt de mooiste match van de eerste 2 speeldagen. :puh:

Leuke manier voor Real om zo je 100ste Europese match te winnen.

Geplaatst:
comment_1967163

Dan was het wel moeilijk geworden om door te gaan, maar hadden ze veel meer kans op de derde plek. Nu is het na de winter dus gewoonweg afgelopen in Europa voor Ajax.

Geplaatst:
comment_1967167

Wat opzich ook een voordeel kan zijn voor de competitie als PSV en Twente (hopelijk) nog meedoen in de Europa League.

Geplaatst:
comment_1967184

:? 100e Europese wedstrijd? Volgens mij zitten ze op iets meer hoor...sowieso meer wedstrijden, en ook zeker weten meer overwinningen dan 100. Anders win je niet zo vaak de Europa Cup I.

Geplaatst:
comment_1967192

:? 100e Europese wedstrijd? Volgens mij zitten ze op iets meer hoor...sowieso meer wedstrijden, en ook zeker weten meer overwinningen dan 100. Anders win je niet zo vaak de Europa Cup I.

Neej, hij heb wel gelijk. Het gaat hier alleen om de CL matches, dus zonder de EC1, hij brengt het alleen een beetje slordig met 'Europese match'

Hier de gehele statistieken voor de Champions League:

Gespeeld(winst/gelijk/verlies)

176 (100/35/41)

Doelpunten voor/tegen

351/196

Titels

3

Bewerkt: door GTA-fan2

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1974215

Ik werd helemaal gek eerst was het 0-1 toen dacht ik nee dit meen je niet toen werd het 1-1 ik werd blij. Ik moest op een gegeven moment naar de wc en terwijl ik op de wc zat 2-1 en toen ging op een gegeven moment ook nog mn beeld haperen en flippen en toen hoorde ik ineens JAAAAAAAAAH

Geplaatst:
comment_1974258

Manchester City speelde ook wel slecht, hoe sterk Yaya Touré tegen Real was, zo slap vandaag. Had misschien toch te maken met de overtreding van Blind. Ajax heeft het uiteindelijk wel goed uitgespeeld, had via Sana ook mog 4-1 kunnen worden. Mooie uitslag. _O_

Geplaatst:
comment_1974262

Mooi resultaat, want nu is de derde plek ineens een realistisch doel: als Dortmund en Madrid gewoon zo doorgaan, heeft Ajax aan een gelijkspel bij City genoeg voor overwinteren in de Europa League. Voor overwinteren in de Champions League is het wel weer jammer dat Madrid verloor, maar waarschijnlijk is een tweede plek sowieso te hoog gegrepen.

Ik vond Alderweireld wel erg tegenvallen. En Van Rhijn liep belachelijk slecht bij de 0-1. Maar goed, uiteindelijk een mooie overwinning natuurlijk :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.