Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299443 Dizzee, ik heb de meeste al op een blad staan dus in de loop van de week post ik het, misschien kan het dan bij de Handy onderwerpen ? Bewerkt: 2 januari 200619 jaren door Giorgo
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305274 En gister vroeg je nog of ik mee wou zoeken Je hebt ze dus waarschijnlijk gewoon van iemand gekregen die niet op dit forum zit en dan ga jij der mee showen
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305510 En gister vroeg je nog of ik mee wou zoeken Je hebt ze dus waarschijnlijk gewoon van iemand gekregen die niet op dit forum zit en dan ga jij der mee showen Je hebt toch ook meegezocht je heb er een stuk of 6 gegeven
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305564 Trouwens waneer wordt hij toegevoegd mijn lijst >>> Door Dizzee: Geduld is een schone zaak... maar ik zet hem er alvast bij. Vraag zulke dingen via PB, Slotje om dit een beetje overzichtelijk te houden.<<<
Dizzee, ik heb de meeste al op een blad staan dus in de loop van de week post ik het, misschien kan het dan bij de Handy onderwerpen ?
Bewerkt: door Giorgo