Geplaatst: 2 januari 200619 jaren comment_299703 FUserBar Ik ga dit project nieuw leven in blazen. Wat veranderd er/komt erbij: - Nieuwe netcode - Smileys/Avatars & Userbars (En e.v.t. wallpapers) - Beter & snellere zoeksysteem - Nieuwe server (Vrijwilligers? ) Ideeën ook graag noemen! Bewerkt: 23 mei 200619 jaren door Jarno
Geplaatst: 7 januari 200619 jaren Auteur comment_308583 De host was geblokkeerd maar werkt nu weer. Hier zal altijd de nieuwe link(s) naar nieuwste versies staan.
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren Auteur comment_423012 Ik ga dit project nieuw leven in blazen. Wat veranderd er/komt erbij: - Nieuwe netcode - Smileys/Avatars & Userbars (En e.v.t. wallpapers) - Beter & snellere zoeksysteem - Nieuwe server (Vrijwilligers? ) Ideeën ook graag noemen!
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423369 Ik ga dit project nieuw leven in blazen.Wat veranderd er/komt erbij: - Nieuwe netcode - Smileys/Avatars & Userbars (En e.v.t. wallpapers) - Beter & snellere zoeksysteem - Nieuwe server (Vrijwilligers? ) Ideeën ook graag noemen! Geef eens uitleg over wat het eigenlijk is
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren Auteur comment_423373 Geef eens uitleg over wat het eigenlijk is FUserBar is een programma waarbij je op trefwoorden avatar, smileys en userbars kan zoeken in een online database en zelf een avatar, smiley en/of userbar erin kan zetten.
FUserBar
Ik ga dit project nieuw leven in blazen.
Wat veranderd er/komt erbij:
- Nieuwe netcode
- Smileys/Avatars & Userbars (En e.v.t. wallpapers)
- Beter & snellere zoeksysteem
- Nieuwe server (Vrijwilligers?
)
Ideeën ook graag noemen!
Bewerkt: door Jarno