Jump to content
Geplaatst:
comment_300198

hallo, :N

ik heb een vraagje: ik denk wel dat er nog spelletjes zijn dat op runescape lijken maar...ik kan nooit iets leuks vinden ofwel is het zo iets waarbij dat je wel iets kan doen maar je loopt niet rond met een poppetje..enz.

dus nu is men vraag:

ik zoek ene spel met:online game,op het internet te vinden zonder te moeten downloaden,dat een beetje op runescape lijkt...(bedankt!)

DIT ZAL WEL TOEGELATEN ZIJN DENK IK TOCH,normaal wel want het is bij ovirige fora... :? !(hopelijk speel jij het ook dan kunen we vrienden worden... :*D )

vice :cya:

edit:gelieve gratis en zonder een inlog code nodig te hebben ofzo

Bewerkt: door vice

Featured Replies

Geplaatst:
comment_301260

Iets over dedective zijn denk ik. Ik weet het niet zeker. Maar het lijkt wel tof.

BTW: Wat is de URL van het spel dat lijkt op barafranca?

Greetz Matiscus.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_301266
Iets over dedective zijn denk ik. Ik weet het niet zeker. Maar het lijkt wel tof.

BTW: Wat is de URL van het spel dat lijkt op barafranca?

Greetz Matiscus.

misshien ken je dit ook al, dit is het spel

maar afé nu weet je dat weer nu gaan we weer verder met het topic...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_312910

ik wou het spel is zien ik heb me kunnen createn enzo..het downloaden ging ook perfect.maar ik kon nooit de installatie op starten...

edit:ik probeer nog een keer hem te downloaden als het dan niet lukt...zal ik het niet kunnen spelen .

de fout die hij zegt is'the setup files are corupted.please obtain a new copy of the program.'

kunnen julie dit vertalen?

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_350485
ik wou het spel is zien ik heb me kunnen createn enzo..het downloaden ging ook perfect.maar ik kon nooit de installatie op starten...

edit:ik probeer nog een keer hem te downloaden als het dan niet lukt...zal ik het niet kunnen spelen .

de fout die hij zegt is'the setup files are corupted.please obtain a new copy of the program.'

kunnen julie dit vertalen?

De installatie files zijn corrupt oftewel je hebt een nieuwe Installatie files nodig :engel:

Geplaatst:
comment_351269

@ Curtis Jackson:

Als je naar de datum had gekeken zie je dat dit topic al meer dan een maand oud is!

Dus je post is jammer genoeg een beetje onzinnig! Let de volgende keer dus ietsjes beter op, oke :engel:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_461863

anarchy online. je hebt wel bittorent nodig om het te downlaoden maar verder heb je wle alemaal leuke geweren. wnat anarchy online is ene soort van torrent.site is www.anarchyonline.com volgens mij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.