ik had pas mario kart DS gekogt...geweldig spel... de beste mario kart ooit (mijn mening )
maar mijn verstand sloeg pas op hol toen ik het ijzersterke WiFi (wireless lan)zag....
stappen om mario kart Ds te laten connecten met WiFi
*je kan met 3 manieren connecten...
1* als je een modem hebt met draadloze verbinding.... dan hoef je je modem alleen maar aan te zetten en spele maar !!!!
2* een speciaal usb adaptertje kopen dan linken met je DS..
3* via een hotspot... een hotspot is een soort telefoon mast..maar dan met de draadloze WiFi verbinding
het was me ook echt gelukt om met een hotspot verbinding te maken.... ik zat in de mac donalds en gwn met een man uit china te racen ... DAT VINDT IK ECHT GEWELDIG..!!!!!!!!!
heb je vragen...? posten zijn welkom.. ...maar ALLEEN voor de DS niet voor de psp
ik had pas mario kart DS gekogt...geweldig spel... de beste mario kart ooit (mijn mening
)
maar mijn verstand sloeg pas op hol toen ik het ijzersterke WiFi (wireless lan)zag....
stappen om mario kart Ds te laten connecten met WiFi
*je kan met 3 manieren connecten...
1* als je een modem hebt met draadloze verbinding.... dan hoef je je modem alleen maar aan te zetten en spele maar !!!!
2* een speciaal usb adaptertje kopen dan linken met je DS..
3* via een hotspot... een hotspot is een soort telefoon mast..maar dan met de draadloze WiFi verbinding
het was me ook echt gelukt om met een hotspot verbinding te maken.... ik zat in de mac donalds en gwn met een man uit china te racen ... DAT VINDT IK ECHT GEWELDIG..!!!!!!!!!
heb je vragen...? posten zijn welkom..
...maar ALLEEN voor de DS niet voor de psp 
Bewerkt: door Pimp_Killer