Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_300648 Hebben jullie van het msn virus geheurd het is een wormvirus dus als je een berichtje krijgt van happynewyear.jpg open die dan niet het brengt het virus geklijk aan op je computer er is niks aan te doen dus kijk uit ik zit al niet meer op msn. Wat is je mening hierover?
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_300654 Ik heb hier gister nog overgehoord. Als je zo`n berichtje krijgt. Open dat absoluut NIET!!!!!!! Anders krijg je een virus in je computer! NOGMAALS OPEN DAT BERICHTJE NIET!!!!!
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300657 Oja nog een melding het virus word niet gevonden door antivirus scanners het is gewoon een foutje van windows die door iemand word verstuurd en er een probleem van maakt.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300699 er zitten fouten in windows of andere computer waar hij gebruik van maakt en ze een virus maakt die kan de scanner niet vinden.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300717 Hoe bedoel je het virus kan ook gewoon onder het chatten komen.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_300718 geen enkele scanner houd het tot nu toe tegen, maar microsoft weet de fout, en binnnen kort kotm er wel een update,, wel gaar eigenlijk, er is 1 ass hole op deze wereld die dat virus maakt, en daarna is het in hetn ieuw en al die..
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300721 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_300727 Weet ook iemand waar die virus ontstaan is>? Hoe bedoel je het virus kan ook gewoon onder het chatten komen. Hmm.... Net was het nog via de Email. Nu ook al via de chat?
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren Auteur comment_300731 Ja maar niet zo snel als de e-mail hoor de chat mag wel maar je loopt wel kans op van virus.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301011 Ik las gisteren in de AD van m'n regio en daarin stond dat het plaatje xmas-2006.jpg heette. Dit is van zover ik het me nog kan herrineren.
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301069 Het gaat alleen om een plaatje van de kerstboom hoorde ik op het journaal van de radio!
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301071 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor. hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301075 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor. hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap Als het spyware is, dan krijgt die persoon geld van het bedrijf waar de spyware van is. Maar, als ik dat plaatje niet accepteer, loop ik ook geen risico op een infectie. Toch?
Geplaatst: 3 januari 200619 jaren comment_301090 Als het spyware is, dan krijgt die persoon geld van het bedrijf waar de spyware van is. je bedoelt zeker re3clame maken ja dan krijgt ie misschien geld maar dit is een virus dat hoeft niet altijd spyware te zijn Bewerkt: 3 januari 200619 jaren door dudedude
Hebben jullie van het msn virus geheurd het is een wormvirus dus als je een berichtje krijgt van happynewyear.jpg open die dan niet het brengt het virus geklijk aan op je computer er is niks aan te doen dus kijk uit ik zit al niet meer op msn.
Wat is je mening hierover?