Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple. Ik heb er één.
Het is een apparaat van 22 gram, 8 mm dik, en ongeveer 8 cm hoog. En je steekt hem zo in je broekzak. Je hebt de iPod shuffle met 512 mb of 1 gb. Zelf heb ik de 512 mb versie. Da's ongeveer 120 nummers. Je kunt je muziek afspelen met de shuffle mode (willekeurig afspelen) en normaal in de volgorde die jij gekozen hebt.
De iPod's werken met programma iTunes (iPod en iTunes ). Je heb Win 2000 of Win XP nodig om iTunes te installeren. Met dit programma kun je muziek op je iPod zetten. Maar je kunt ook muziek downloaden met iTunes Music Store of iTunes gewoon als afspeel programma gebruken.
Om de iPod op te laden steek je hem gewoon in de USB poort van je computer. Om hem volledig op te laden heeft hij 4 uur nodig.
Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop.
Voordelen:
Klein formaat, weegt niks
opladen via de computer
je kunt heb met ogen dicht bedienen
je kunt de batterij staus zien
werkt met lichtjes boven de volume + knop
nadelen:
je moet er muziek via iTunes op doen
geen scherm
iTunes kan alleen op win 2000 of XP en Mac
iPod shuffle:
Ik had er zelf geen foto's van, deze 2 heb ik van internet.
Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple. Ik heb er één.
Het is een apparaat van 22 gram, 8 mm dik, en ongeveer 8 cm hoog. En je steekt hem zo in je broekzak. Je hebt de iPod shuffle met 512 mb of 1 gb. Zelf heb ik de 512 mb versie. Da's ongeveer 120 nummers. Je kunt je muziek afspelen met de shuffle mode (willekeurig afspelen) en normaal in de volgorde die jij gekozen hebt.
De iPod's werken met programma iTunes (iPod en iTunes
). Je heb Win 2000 of Win XP nodig om iTunes te installeren. Met dit programma kun je muziek op je iPod zetten. Maar je kunt ook muziek downloaden met iTunes Music Store of iTunes gewoon als afspeel programma gebruken.
Om de iPod op te laden steek je hem gewoon in de USB poort van je computer. Om hem volledig op te laden heeft hij 4 uur nodig.
Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop.
Voordelen:
Klein formaat, weegt niks
opladen via de computer
je kunt heb met ogen dicht bedienen
je kunt de batterij staus zien
werkt met lichtjes boven de volume + knop
nadelen:
je moet er muziek via iTunes op doen
geen scherm
iTunes kan alleen op win 2000 of XP en Mac
iPod shuffle:
Ik had er zelf geen foto's van, deze 2 heb ik van internet.
Bewerkt: door Ferre