Jump to content
Geplaatst:
comment_300964

Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple. Ik heb er één.

Het is een apparaat van 22 gram, 8 mm dik, en ongeveer 8 cm hoog. En je steekt hem zo in je broekzak. Je hebt de iPod shuffle met 512 mb of 1 gb. Zelf heb ik de 512 mb versie. Da's ongeveer 120 nummers. Je kunt je muziek afspelen met de shuffle mode (willekeurig afspelen) en normaal in de volgorde die jij gekozen hebt.

De iPod's werken met programma iTunes (iPod en iTunes ;)). Je heb Win 2000 of Win XP nodig om iTunes te installeren. Met dit programma kun je muziek op je iPod zetten. Maar je kunt ook muziek downloaden met iTunes Music Store of iTunes gewoon als afspeel programma gebruken.

Om de iPod op te laden steek je hem gewoon in de USB poort van je computer. Om hem volledig op te laden heeft hij 4 uur nodig.

Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop.

Voordelen:

Klein formaat, weegt niks

opladen via de computer

je kunt heb met ogen dicht bedienen

je kunt de batterij staus zien

werkt met lichtjes boven de volume + knop

nadelen:

je moet er muziek via iTunes op doen

geen scherm

iTunes kan alleen op win 2000 of XP en Mac

iPod shuffle:

1817.jpg

Ik had er zelf geen foto's van, deze 2 heb ik van internet.

Bewerkt: door Ferre

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_303669

Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop.

Maar met de shuffle kon je toch niet je iegen liedjes kiezen ofzo? Want dat ding shuffled het allemaal door elkaar ofzo... heb ik gehoord.

Je kan zelf instellen hoe die shuffle't. Maar hij kan ook gewoon normaal afspelen.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_430226
Je sleept alle liedjes die in je bibliotheek staan naar je eigen Playlist op je Ipod.

Michael, ik wist niet dat dit je muziekstijl was...

Maargoed.

Ik raad hem niet aan voor te kopen.

Hij heeft geen Display, dat is een groot nadeel, je kan beter iets meer sparen en een Ipod Photo of Video kopen met 1 Gig.

Geplaatst:
comment_430358

Je sleept alle liedjes die in je bibliotheek staan naar je eigen Playlist op je Ipod.

Michael, ik wist niet dat dit je muziekstijl was...

Maargoed.

Ik raad hem niet aan voor te kopen.

Hij heeft geen Display, dat is een groot nadeel, je kan beter iets meer sparen en een Ipod Photo of Video kopen met 1 Gig.

Even een kleine verbetering :engel:

De Ipod Photo/Video is pas te verkrijgen vanaf 30 Gig, klein verschil !

De ipod die jij bedoelt is de Ipod Nano, die een kleuren display heeft

Geplaatst:
  • Auteur
comment_430750
Is het aan te raden om hem te kopen?

De toetsen zijn erg fijn. Je kan hem met je ogen dicht bedienen. En hij speelt niet alleen maar in shuffle af. Ook normaal. Je hebt geen scherm, maar ik vind Mp3 spelers zonder scherm minder mooi. Ik heb ook geen beeldscherm nodig, want ik hoor wel welk nummer er is. De batterij status kun je zien door op een knopje op de achterkant de drukken :).

Ik raad hem aan als je een degelijke Mp3 wilt, die er mooi uit ziet, voor een redelijke prijs.

512 mb: €79,-

1 gb: €109,-

Meer informatie:

Apple: iPod shuffle

Reviews van constumenten (deze zijn niet allemaal even tevreden, maar dat is bij alles zo).

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.