Jump to content
Geplaatst:
comment_302222

Dit staat op Gamer.nl:

Vind je ook dat de Grand Theft Auto games teveel de nadruk leggen op de Amerikaanse cultuur? Download dan de mod Grand Theft Auto 3: NL, waarmee je de wereld van GTA3 in een Nederlands jasje kunt gieten. De mod vervangt onder andere de auto's door exemplaren die in Nederland rondrijden, voegt Nederlandse winkelketens als Zeeman, Aldi en Albert Heijn aan het spel toe en zorgt ervoor dat alle schermteksten in het Nederlands zijn. De mod is 148 MB groot en te downloaden bij GamersHell. De makers van de mod zijn momenteel ook bezig met een soortgelijke conversie voor GTA: San Andreas. Eerder verscheen er al eentje voor GTA: Vice City.

Hier een link naar de mod.

Ik zou hem wel willen proberen, maar ik moet mijn GTA3 schoon houden voor WikiGTA. Screens van een gemodde GTA kunnen we moeilijk op de Wiki zetten. :engel:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_316220

1 ding alvast hij is legaal :*D nou kijk als ik hem instaleer krijg ik ook nog zoiets dat ik gta3 moet updaten naar 1.1 en dan nog eens een wiel mod en zelf dat dutch mod gebeuren als ik dat allemaal gedaan heb moet ik mijn pc opnieuw opstarten staat er ook duidelijk start ik weer het spel op en dan doe ik nieuwe game en zie ik geen andere auto's of dingen in het nederlands :?

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_329491

Stom, een beetje Textures veranderen kan ik ook wel. Als de DFF Files verandert zouden worden, dan was er misschien nog een redden aan, maar ALLEEN Textuurtjes? Nee. De eilanden: Hetzelfde. De Gebouwen: Hetzelfde. De Verkeersobjecten: Hetzelfde enzevoort, enzovoort. Als de Eilanden nou eens verandert zouden gaan worden, en de gebouwen, voertuigen, mensen, taal, geluid etc. ook. What Happens Than....................

SSX-Breaker...............

Geplaatst:
comment_329642

Textuurs verandren makkelijk ? Ik vind het best een hele klus hoor als je het goed wil laten lijken, je moet ervoor zorgen dat de textuur er mooi op zit, formaat wijzigen, textuurs zoeken is ook niet altijd even makkelijk. (Dit geld alleen voor replacen, textures op je eigen model plakken is uiteraad veel makkelijker)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.