Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302698 Ik hebt de game uitgespeelt en de film gekeken,(mooie game en film trouwens) en nu hebt ik interesses om de spel KingKong2 te bedenken. Hier is het begin van het verhaal die ik bedacht hebt en nog veel leesplezier. Toen de mensen dachten dat KingKong was, gingen de mensen KingKong over de hele wereld laten zien via een boot. Toen de boot op weg naar Hawaii gingen, werd KingKong opeens wakker, en KingKong ging de boot vernietigen. Toen ging een middelbare school naar Hawaii vliegen maar toen zagen hun een heel groot eiland die 10 keer groter dan Skull eiland is. toen hoorde ze een keiharde klap van een reusachtig beest toen KingKong de reuasachtige vulkaan op was. De vliegtuigen storten neer op het eiland, maar somigge hadden een parachute en sprongen er uit. Toen waren hun op het eiland gekomen, maar toen ze naar de neergestorten vliegtuigen gingen zagen, hun een man. De directeur en een leering genaamd Mex Wilson, gingen toen naar de man toe, en vroegen hoe de eiland heet. Toen zei de man dat het Rock Island heet en dit eiland is onbewoond. Dit eiland is beheerd door door de grootste vleeseter Tryanosaures Rex. Nu is het aan jou om het eiland te verkennen,oorlog te voeren tegen de vleeseters,je vrienden te zoeken, en je zelf te redden van dit eiland. Op het laatst moet je vechten met KingKong tegen de Tryanosaures Rex. Je speelt Mex Wilson, KingKong of de burgemeester. Je leert onderweg veel dingen en moet veel vechten om niet dood te gaan. Krugers, M4's, AK47's, M60's of MP5's kan je nu ook krijgen op dit eiland via pakketjes dit op de grond liggen. Oja, die man heet Rick Steve. Je moet ook Veldgevechten voeren tegen de vleeseters, met je vrienden en de grote Langnekken.(je weet wel die grote dinsauries met die lange nekken. Hopelijk vinden jullie het een goed verhaal. Verbeteringen zijn welkom! Bewerkt: 5 januari 200619 jaren door Max1990
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385386 Syfes, kan je alsjeblieft ophouden met deze topics om hoog bumpen. Dit onderwerp is oud en ik zie dat je wel meer oude topics bumpt. Verder voeg je ook geen waarde toe aan dit topic met: Goed verhaal. Ik wil geen mod lijken.
Ik hebt de game uitgespeelt en de film gekeken,(mooie game en film trouwens) en nu hebt ik interesses om
de spel KingKong2 te bedenken.
Hier is het begin van het verhaal die ik bedacht hebt en nog veel leesplezier.
Toen de mensen dachten dat KingKong was, gingen de mensen KingKong over de hele wereld laten zien via een boot.
Toen de boot op weg naar Hawaii gingen, werd KingKong opeens wakker, en KingKong ging de boot vernietigen.
Toen ging een middelbare school naar Hawaii vliegen maar toen zagen hun een heel groot eiland die 10 keer groter dan Skull eiland is.
toen hoorde ze een keiharde klap van een reusachtig beest toen KingKong de reuasachtige vulkaan op was.
De vliegtuigen storten neer op het eiland, maar somigge hadden een parachute en sprongen er uit.
Toen waren hun op het eiland gekomen, maar toen ze naar de neergestorten vliegtuigen gingen zagen, hun een man.
De directeur en een leering genaamd Mex Wilson, gingen toen naar de man toe, en vroegen hoe de eiland heet.
Toen zei de man dat het Rock Island heet en dit eiland is onbewoond.
Dit eiland is beheerd door door de grootste vleeseter Tryanosaures Rex.
Nu is het aan jou om het eiland te verkennen,oorlog te voeren tegen de vleeseters,je vrienden te zoeken, en je zelf te redden van dit eiland.
Op het laatst moet je vechten met KingKong tegen de Tryanosaures Rex.
Je speelt Mex Wilson, KingKong of de burgemeester.
Je leert onderweg veel dingen en moet veel vechten om niet dood te gaan.
Krugers, M4's, AK47's, M60's of MP5's kan je nu ook krijgen op dit eiland via pakketjes dit op de grond liggen.
Oja, die man heet Rick Steve.
Je moet ook Veldgevechten voeren tegen de vleeseters, met je vrienden en de grote Langnekken.(je weet wel die grote dinsauries met die lange nekken.
Hopelijk vinden jullie het een goed verhaal.
Verbeteringen zijn welkom!
Bewerkt: door Max1990