Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23415 Het lijkt me wel übercool als je bijvoorbeeld een rijke zakenman ofzo kan chanteren om je geld te betalen. De eerste keer dat hij je niet betaald, krijgt hij een waarschuwing (lees: alle banden lek) De tweede keer, wordt er een drive-by op z'n huisje verricht, met alle gevolgen van dien. De derde keer, kán er geen geld meer overgemaakt worden :lol: Het zou echt tof zijn als je zoiets kan doen, chanteren dus!
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23423 Ja dat is een goeie ja.. ook bijvoorbeeld iemand gaan martelen enzo
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren Auteur comment_23425 Jaa! Mensen gevangen houden en losgeld vragen! Vet!
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23426 ja,die is cool man,gewoon eerst chanteren daarna bedreigen
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23432 hahaha, mensen ontvoeren en losgeld vragen, als ze dan niet betalen kan je ze fijn martelen
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23435 jah iemand ontvoeren en die mensen die geen geld willen betalen steeds 1 vinger op sturen lekker bloederig
Geplaatst: 27 augustus 200420 jaren comment_23442 mmh, wat is er nou vet aan om iemand te martelen :blink: :blink: :huh:
Geplaatst: 30 augustus 200420 jaren comment_23952 Of iemand op z'n werk opzoeken, en dan een vette achtervolging houden! Een chantage missie zoals met Candy en Shrubb uit VC lijkt me ook weer leuk!
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24277 Of iemand op z'n werk opzoeken, en dan een vette achtervolging houden!Een chantage missie zoals met Candy en Shrubb uit VC lijkt me ook weer leuk! Weet je wat ik ontdekt heb: tijdens die missie dat je foto's moet maken kan je ook inzoomen (z op de pc) als je goed kijkt zie je dat alex schrub pantys aan heeft :lol:
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24291 Hahaha! :lol: Alex? Uhh, please, call me Martha... Martha, someone's watching, how kinky. :lol:
Het lijkt me wel übercool als je bijvoorbeeld een rijke zakenman ofzo kan chanteren om je geld te betalen.
De eerste keer dat hij je niet betaald, krijgt hij een waarschuwing (lees: alle banden lek)
De tweede keer, wordt er een drive-by op z'n huisje verricht, met alle gevolgen van dien.
De derde keer, kán er geen geld meer overgemaakt worden :lol:
Het zou echt tof zijn als je zoiets kan doen, chanteren dus!