Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302722 Hier kan je zeggen wat je in je garages hebt staan . Ik heb: Leaf links appartement: Admiral (bulletproof van guardian angels) El Swanko Casa: 2x Sanchez Ocean Heights:Fire Truck Hyman condo:Rhino!,Sentinel XS,FBI Washington,Sanchez (zwart),Rancher (4x4) Vercetti estate:Leeg Sunshine garage:Binnenkort Je mag ook tips geven om iemands garages te verbeteren PS:Dit zijn alleen de garages die ik bezit,het kan zijn dat jullie er meer hebben
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302976 Is dit niet beetje overbodig? Elke dag veranderd een auto bij me naar een andere garage,soms komt er een nieuwe,soms kan er weg zo kan ik bijna hele dag doorposten.Beter gezegt doorspammen dan.Dus vind het nogal spamtopic Maar ik wacht wel op reactie van moderator eerst
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_302987 Ik hou niet eens bij welke auto's ik in welke garage's heb staan
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303319 Ik heb een hele collectie. Ik zou eigenlijk niet weten waar die collectie uit bestaat! Het enige dat ik weet is dat ik alle gang wagens heb!
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303836 ik had daar men pimp carrs staan! en de unieke wagens! blck voodoo en zo! en de bullet proof sabre turbo!
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303926 hehe Ik kom altijd plaats te kort! Ze zouden zo als in GTA SA, verdant maidows hanger moeten hebben waar je hem vol autos kan zetten!
Hier kan je zeggen wat je in je garages hebt staan
.
Ik heb:
Leaf links appartement: Admiral (bulletproof van guardian angels)
El Swanko Casa: 2x Sanchez
Ocean Heights:Fire Truck
Hyman condo:Rhino!,Sentinel XS,FBI Washington,Sanchez (zwart),Rancher (4x4)
Vercetti estate:Leeg
Sunshine garage:Binnenkort
Je mag ook tips geven om iemands garages te verbeteren
PS:Dit zijn alleen de garages die ik bezit,het kan zijn dat jullie er meer hebben