Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303058 als je bijvoorbeeld helemaal Links boven in de map bent .. en je hebt geen zin om helemaal naar LS te rijden, ga naar je savehouse die het dichts in de buurt is ga naar je Wardrobe ... pleeg zelfmoord ! dan kom je in LS Hospital uit !
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303076 is dat echt waaar ik ga het morgen proberen en als het waar is goed gevonden maar het lijkt mij geen EE
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303098 Ik weet niet of dit waar is maar het is geen Easter Egg, meer een trukje (Of hoe je dat ook schrijft).
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303103 Een Easer Egg is een geintje van Rockstar, dit is een handigheid geen geintje ..
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303106 Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen.
Geplaatst: 4 januari 200619 jaren comment_303112 Dit is geen easter egg! Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein. Ik verplaats dit even naar Gta General. Topic moved.
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303176 Dit komt omdat de interior van de garderobe het dichtst bij het ziekenhuis van Los Santos hangt. Daarom wordt je daarnaartoe verplaatst. Als de garderobe boven Las Venturas zou zitten zou je bij het ziekenhuis van Las Venturas terechtkomen. Jep, maar het is wel een goed idee
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren Auteur comment_303717 Dit is geen easter egg!Lees de regels eens door, want er beginnen veel mensen geen EE's te posten, maar meer andere gein. Ik verplaats dit even naar Gta General. Topic moved. sorry voor dat ... ik was mn Topic al aan het zoeken !!!
als je bijvoorbeeld helemaal Links boven in de map bent .. en je hebt geen zin om helemaal naar LS te rijden,
ga naar je savehouse die het dichts in de buurt is
ga naar je Wardrobe ... pleeg zelfmoord ! dan kom je in LS Hospital uit !