Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303434 yo gassten is king kong the game de moeite om te kopen want ik wil niet weer een miskoop hebben zoals shadow the hedgehog is het de moeite ???? jos het ei
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303450 yo gassten is king kong the game de moeite om te kopen want ik wil niet weer een miskoop hebben zoals shadow the hedgehog is het de moeite ???? jos het ei Op deze pagina kun je gemiddelde bekijken van veel Amerikaanse sites. Het ligt ook aan het platform, zo krijgt de PlayStation 2 versie een 83.5, maar de DS krijgt een 31.5. De pc versie krijgt een 78.8. Verder moet je weten dat het best een makkelijk spel is, maar niet te makkelijk. De graphics zijn heel strak, behalve op de DS. (Typ op de pagina King Kong in. )
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren Auteur comment_303464 dank je maar ik zoek persoonlijke meedeleing liefst van de leden die de game hebben
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_304412 Ik heb het spel King Kong op de PS2. En ik moet zeggen dat het een heel mooi spel is. Zeker 1 van de mooiste die ik heb, en ik heb er nog al wat. Er is maar 1 nadeel aan het spel. Je hebt hem erg snel uitgespeeld. Binnen 6 uur wel ongeveer. Ondanks dat is het nog steeds een hele mooie game en raad ik je hem zeker weten aan.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren Auteur comment_305617 99 ste bericht oh ja mazzeltje ik heb de game al aangekocht en je hebt helemaal gelijk- Bewerkt: 8 januari 200619 jaren door jos het ei
yo gassten
is king kong the game de moeite om te kopen want ik wil niet weer een miskoop hebben zoals shadow the hedgehog
is het de moeite ????