Jump to content
Geplaatst:
comment_303552

Hey, waar kan ik precies Hidden Package nummer 15 volgens deze kaart vinden:

http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/g...nd_packages.png

Ik heb uit de bijbehorende tekst het volgende:

"

XV. Hidden Package 15

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Location: In the ruins of the "Blow Up Dolls" house, Portland

This package is only available after completing the mission "Blow Up Dolls".

The building itself is easily located. Go north from the hospital and take

the first left. Take the first right and follow this road along. You will see

the blow up dolls house on your left. The package is on the ground floor.

"

Ik ben in die ruine maar ik kan daar geen pakket ofzo vinden... Weet iemand waar ik moet zijn?

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 6.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_321048

Thnx, zal ik zeker eens proberen!

EDIT: Yes! Ik heb hem! Ik heb wel een vuilniswagen gebruikt omdat ik die ambulance wat te kort vond.

Heb je die op het dak van het station van de El-train in de buurt van Harwood al? Die lijkt me echt ongrijpbaar.

Bewerkt: door VforV

Geplaatst:
  • Auteur
comment_322074

Te gek Dizzee! Je bent da man :puh: !

Heb je er ook een van nr. 58 en nr. 60? ( op deze kaart: nr. 18 en nr. 20: http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/g...on_packages.png )

En nr. 81? In de uitleg staat dat er een hek ofzo moet zijn bij die 8ball en Pay 'N' Spray maar ik zie daar helemaal geen hek!

Thanks alvast!

Bewerkt: door Zinu

Geplaatst:
comment_322326

18:

video5.gif

20:

video6.gif

Ik weet die nr81 niet zijn, op welke kaart is dat nr 81? Kan je zeggen waar precies dat pakketje ligt; Portland, staunton,... en ik welk gebied.

Ook heb ik maar een bepaalde limiet dat ik op mijn webspace kan uploaden. Dus om nieuwe filmpjes te uploaden moet ik er andere weer afhalen. Het is dus best dat je ze gewoon download en op je computer zet, mocht je ze nog eens willen bekijken. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_323801
Ik ben ze nu aan het uploaden, ze komen er meteen aan. :)

EDIT:

nr. 26:

video8.gif

Nr. 26 lukt me niet eens bijna! Ik kom niet eens aan het eind van die rode constructie!

Geplaatst:
comment_323998

Je moet de analog stick heel lichtjes naar voor duwen dan zal toni naar voor leunen. Je kan ook gewoon overschakelen naar de d-pad om te sturen en heel vlug na elkaar 'pijltje naar voor' drukken, vind ik zelf makkelijker.

Dan zou je normaal ver genoeg moeten raken.

Geplaatst:
comment_324180

Eigenlijk zaten we de hele tijd offtopic te gaan, we zouden nog altijd over de locatie van hidden package 15 moeten zitten zwoegen, maar we krijgen stillaan een hele collectie filmpjes over verscheidene packages, ik heb voor de veiligheid de topic-titel maar hernoemt. :D

Ik heb ze trouwens nog allemaal op mijn pc staan, mocht jullie ze nog eens nodig hebben. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.