Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Laatst bekeken film

Geplaatst:

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 313.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• De eerste Demon Slayer film met @.Sharingan . Erg vermakelijk ondanks het shitty bronmateriaal.

• Danger_dog_guy_7
    Danger_dog_guy_7

Gisteren heb ik eindelijk La La Land eens bekeken. Na lang afhouden omdat ik een cheesy musical film verwachtte (waar ik absoluut geen fan van ben), is het er toch van gekomen. Voornamelijk omdat ik e

• @Joriz Nuremberg is een juridisch drama. Veel dialoog en het beeld spreekt soms voor zichzelf. Vergelijkbaar met Oppenheimer.

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ga a.s. zaterdag naar Chainsaw Man (met @.Sharingan weer) ik breng dan wel verslag uit.

Geplaatst:

Avond was top. Film was meh

• 4 weken later...
Geplaatst:

Bios.

-frankenstein – een aanrader
Wat een geweldige film beter dan de meeste die over dit personage zijn gemaakt, zulke films worden zelden nog gemaakt. de details, de prachtige sets en de mooie omgevingen die de juiste sfeer creeren. Het dompelt je terug naar de 18e eeuw. Het vertelt niet alleen de kant van de gestoorde victor maar ook de kant van het monster frankenstein zelf. Je moet wel houden van bloed, gruwelheden, fucked up stuff, niet beroerd zijn om tegen het innerlijke werk van een persoon te zien. Kan garanderen dat er mensen over hun nek gaan of uit de zaal lopen, het is geen snelle slasher zoals de meeste films, het is spanning en lekker griezel werk. k

-regretting you

wel een aardige film met prima acteurs. Het is over het dagelijkse leven vol emoties niet heel veel bijzonders afgezien van geheimen die boven komen, relaties anders zien. De sfeer en muziek sleept je erdoor heen. Mogelijk enige gebruik van AI ivm terug zien in het verleden. k

-predator: badlands

Een keer wat anders dit keer volgen we de predator zelf en het is niet op aarde, interessante spannend wereld met monsters en gevechten. Mogelijk toekomst gericht want ipv mensen is het meer met een soort android-robot achtige figuren, mooie scenes ook. k

-kpop demon hunters

prima film en erg leuk ondanks niet geheel nieuw verhaal maar enigszins met wat humor en mooi muziek. Benieuwd wat de sequels gaan doen. k

-perfectly imperfect

redelijke film goed gefilmd met mooie muziek, maar nogal onsympatieke personages om mee te leven dus het maakt niet zoveel uit wat er gebeurt. t

-begonia

Prima film heeft een paar goeie twists. k

-it was just a accident

het gaat in een cirkel en het is een verspilling van tijd /

-Eleanor the great
Gaat blijkbaar over holocaust overlevenden maar ook over verlies , het is een ontroerende en degelijke film. een oude vrouw vertelt het verhaal van haar overleden vriendin dat wat verkeerd gaat. k

-king of kings
Een animatie versie van het leven van jezus christus verteld aan kleine kinderen? Gaat gepaard met dingen in het leven die zulke jongeren nog niet begrijpen of moeten horen. t

-Now you see me 3

Weer een hele goeie film vol trucs en illusies en goeie acteurs, er schijnt veel gebeurd te zijn tussen de vorige film en deze en dat komt ook naar voren. k

-The running man

Niet helemaal hetzelfde als de vorige film met acteur arnold maar desondanks een prima film vol actie, meer gestroomlijnder ook en prima vermaak. k

-Sisu 2:: road to revenge
Ik kende deze film niet maar dat komt doordat ie uitkwam tijdens de corana periode, dus voor deze sequel heb ik de 1
e ervoor snel bekeken. Prima film en naast de actie zit er ook best wat humor doorheen, hoewel er eigenlijk niet tot nauwelijks wat gezegd wordt door de hoofd acteur. Het doet echt terug denken aan de actie films van de jaren 80e en 90e, en het laat ook nog eens een beetje geschiedenis zien. k 

-Wicked: for good imax 3d

In het algemeen zijn beide films in z’n geheel prima, maar los van elkaar vond ik het 1e deel beter want deel 2 heeft geen scenes zo goed als het dans gedeelte van z’n voorganger. Maar het heeft wel wat verassende twists.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren heb ik eindelijk La La Land eens bekeken. Na lang afhouden omdat ik een cheesy musical film verwachtte (waar ik absoluut geen fan van ben), is het er toch van gekomen. Voornamelijk omdat ik er uit mijn omgeving steeds vaker goede dingen van heb gehoord.

Het is me alles meegevallen. Op het begin van de film zit het dik op het musical genre met allerlei jolige feelgood nummers. Dat was even pittig om doorheen te komen. Zodra het verhaal een beetje losloopt had het mij wel te pakken. De hoofdpersonages zijn interessant en de dynamiek tussen beide voelt erg vertrouwd en comfortabel. De muziek die ondersteunend is aan het gevoel van de personages vond ik ook prettig om naar te luisteren. Het verhaal was leuk om te volgen en ik betrapte me er op 3/4 van de film op dat ik hoopte dat het nog niet (bijna) voorbij zou zijn. Dat is vaak het teken dat ik een film echt leuk vind. Wat er verder allemaal gebeurt is opzich een beetje het standaard narratief van een roman, maar de performances van Ryan Gosling en Emma Stone maken het dan toch smeuïg genoeg om er wat bijzonders van te vinden. Het is een leuke film die het kijken waard is.

Geplaatst:

In de bios naar Nuremberg geweest. Erg goed. Solid film, 9/10.

Geplaatst:
13 uur geleden, Nissan zei:

In de bios naar Nuremberg geweest. Erg goed. Solid film, 9/10.

Wat kan je van die film verwachten? Is natuurlijk een bijzonder stukje geschiedenis. Maar je kan het als actie-film verpakken of als juridisch drama.

Op mijn lijstje van films die ik nog moet kijken staat The Phoenician Scheme. De Wes Anderson films vond ik vroeger wel mooi. Ik ben benieuwd of dit ook een bijzondere film is of meer voelt op een stereotype parodie van een Wes Anderson film.

Ook wil ik deze kerst Die Hard 3 kijken (al niet helemaal een kerstfilm) gezien ze in New York heel veel hebben kunnen filmen qua stunts. Schijnt daardoor wel een bijzonder film te zijn. CinemaStix bracht die film laatst bij mij onder de aandacht.

Geplaatst:

@Joriz Nuremberg is een juridisch drama. Veel dialoog en het beeld spreekt soms voor zichzelf. Vergelijkbaar met Oppenheimer.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bios.

-Zootropolis 2

Meer unieke wezen krijgen we te zien, goeie film met de nodige humor en spanning. k

-five nights at freddy’s 2

Het is niet zozeer beter dan het 1e deel maar the scary factor is veel groter zo hé. The possessed geest in lichaam look superb. k

-Juf braaksel 2

Ik dacht laat ik het toch nog eens proberen maar doelgroep is echt voor kids, de potentie is er maar het wordt niet gebruikt en te weinig magie. t

-Amsterdamnned 2

Een waardige opvolger van het 1e deel misschien, het hangt nogal naar the creature of the lagoon.

Het acteerwerk is daar aan toe ga ik niet echt op in maar de nodige humor is er wel. Er is wat gebruik met ai wat duidelijk te zien is enigszins jammer maar naast omstanders met hun mobiel, heeft de film nog wel een ouderwetse sfeer. Ik kan er alleen niet bij in films van drukke steden dat ze kunnen rechtvaardigen om ons willen laten geloven dat er niemand op straat is in de avond, dat was ook zo in de vorige eeuw maar dat kon toen nog. Als je leven in je film wil moet je dit aspect niet weg laten. Dat is hetzelfde met ons willen geloven dat de dader een …. is die alles alleen doet, sorry maar bepaalde dingen die gebeuren zijn niet menselijk, hierdoor wordt de film nogal zwak. En dan zijn er ook nog wat zij-plots die nergens heen leiden.

Ben benieuwd of we ooit een 3e deel krijgen. k

-Nuremberg

Niet zo lang geleden had ik nog een oude zwart/wit film gezien erover was matig, maar deze film was anders gemaakt van een andere opzicht en had grote bekende namen, interessant was het wel als bepaalde info ik nooit geweten heb. Voornamelijk een praatfilm omtrent het proces waar niet veel anders gebeurt. t

-Silent night, deadly night
een remake van een sequel reeks die ik nooit gezien of van gehoord heb. heerlijke sfeer van de jaren 80, goeie film en prima cast met humor en degelijke spanning. k

-Eternity

Een soort van after life/limbo film en is zeker een andere variatie van degene die al bestaan, hoewel het een prima film is met een goeie cast. toch is het nogal zonde en verwarrend want voor een bepaalde reden worden er sets gebruikt en voelt het nep aan, het is geen ’matrix’ ieder geval meer vergelijkbaar met ’the truman show’ t

Je kan er niet om heen dat het enorm mooi is gemaakt en heeft potentie voor zoveel meer, het vloeit lekker de beweging deed me op tijden terug denken aan ’the hobbit’. Het speelt ook op de emoties met veel emotionele scenes, want andere leden krijgen meer achtergrond.

Maar elke keer zulke lange films voor waar alleen oorlog voering in voor komt is zonde, ik hoorde als deze film niet goed zou lopen dat het verder ging as een strip. Ik denk dat beter is dan op deze manier doorgaan of! Of denken aan een tv serie. Er is een hele planeet te ontdekken en zoveel te zien met avonturen te beleven waarom moet het blijven hangen bij dood en verderf? Het is zonde als de 1e film niet meer te overtreffen is met al de verwondering van toen. k

-Anaconda

Een soort van remake? Leuk dat de originele cast nog een cameo doet, er zit wel een zekere spanning in maar vooral humor momenten en het is een redelijke film. Het is een feit een film in een film, maar er zitten paar scenes in die niet werken kwa tijd gevaar. k

-Song sung blue

Prima cast en degelijke film, het speelt op de emoties en ergens ook op nostalgie door de muziek voor het oudere publiek. Door de drama heen blijft de sfeer wel goed om lekker weg te kijken. k

-Spongebob

Net zo onnozele gekke humor als altijd met dingen die onnatuurlijk zijn. Best gek dat er nu pas een film over die geest piraat is terwijl die er sinds het begin voorbij komt. k

-The housemaid

Prima cast en goeie film met een bijzondere twist. k

Bewerkt: door Forever GTA

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb de 3D-animatiefilm van Slam Dunk gekeken. Ik heb eeuwen geleden de eerste 3 volumes van de manga gelezen maar ben nooit verder gegaan. Vond de film erg leuk ondanks hoe kut het klonk voor ik ermee startte. Animatie is vloeiend en stabiel, erg nice.

Mijn vriendin wilde Kpop Demon Hunters met me kijken en ook dat vond ik erg vermakelijk 7

Geplaatst:

Bios.

-Greenland 2

Gaat verder met wat tijd verstek waar de vorige film ophield. Prima film met enige spanning, niet heel veel anders dan andere apocalyptische films maar met toch wat interessante dingen. k

-Rental family

Redelijk rol voor deze acteur, het is een mooie prima film en emotioneel. Interessant om het japanse levenwijze te zien zo anders is dan je eigen leven. k

-Hond & ik

Een aardige film beetje emotioneel met prima cast. t

-Mercy

Het is geen nieuw of origineel concept maar het is een goeie film met prima acteurs, het deed me vergelijken met de film ’minority report’ in bepaalde dingen. k

-Primate

Prima film lekker spannend en pretty nasty. k

-28 years later part 2: the bone temple.
Nou dit 2e deel is veel interessanter en beter en gaat ongeveer verder waar het 1
e deel stopte, ziet er naar uit dat er ook een 3e deel bij komt en hierbij komt de acteur van de oudere films in voor. k

-Dust bunny

Een aanrader, wat een geweldige verassende film. Prima cast en goeie spanning met enige humor erdoor heen. k

-miss moxy

Twijfelde of ik m wilde zien maar uiteindelijk een erg leuke animatie film, leuke variatie in dieren stemmen. k

-Verliefd op curacao

Een degelijke film met een prima cast met een boel drama om de liefde heen. Nou zijn er wel wat meer films over deze plaats maar er werd nooit zoveel Papiaments gesproken als in deze film. k

-send help

Prima film desondanks je bepaalde dingen kan zien aankomen zit het toch heel goed in elkaar met sommige invalshoeken. k

-bledders

een redelijke film, cringe humor met een leuke cast. t

-no other choice

de film boeide me niet zo een satirische karikatuur van het bedrijfsleven, gezien het gaat over papier fabriek ontslagen persoon(en) en concurrentie wil uitschakelen. het is een soort slap-stick humor die niet werkt met acteurs die nou niet bepaald goed overkomen. Vooral omdat het van de hak op de tak over springt. /

-shelter

een redelijke film maar het is een tig in een dozijn soort.t

-wuthering heights
Prachtige scenes en merendeel mooie muziek met een goeie cast. Ik dacht het zou wellicht iets kunnen zijn zoals pride and prejustice maar is het niet. Er zit niet veel verhaal in het is vooral zwijmelen en drama, een romannetje met een slecht einde. t

-vakkenvullers xl

het is iets waar je van moet houden, het is een mix van black friday en typetjes van the hood maar dan met losers, of wellicht richting de flodders. /

-the threesome

de titel is eigenlijk verkeerd er is sprake van een threesome die nauwelijks zichtbaar is, merendeel van de film is drama en zwangerschap en kiezen door het goede te doen. t

-scarlet

Op zich mooi gemaakt en best leuke anime film, maar het hele wraak en vergeving aspect samen met hoe limbo het leven evenaart is vreemd en verwarrend. t

-crime 101

redelijke film dan hebben ze hele goeie acteurs zit er geen pit in ze gaan allemaal beetje door een sleur heen, wat zelfs enige actie nogal staal maakt. /

-Paaz

Wist niet helemaal waar het over ging maar zaten bekende nederlanders in vandaar dat ik ging. Blijkbaar gaat het over een mentaliteit institutie voor mensen met problemen, het was niks bijzonders eigenlijk nogal simpel allemaal, een oke film maar heb m niet uitgezeten. t 

-Reminders of him

Een redelijk film op zich prima verhaal maar nogal troosteloos, maar niet bepaald acteurs om je aandacht bij te houden op 1 na dan en zij komt nauwelijks aan bod. Het hele gebeuren komt nogal onsympatiek over en bepaalde acteurs krijgen veel te weinig beeld tijd om een andere kant te bekijken. /

-goat

een beetje zoals zootropolis maar dan anders het is mindere variant maar aan de andere kant ook wel interessant, dieren die basketballen. k

-cold storage

Prima film met een prima cast, maar wellicht ongeloofwaardig naast spanning ook best wat humor, zeker enkele interessante momenten. (sequel mogelijk) k

-charlie the wonderdog

Leuk animatie filmpje gebukt onder emoties van je geliefde huisdier, samen met een combinatie van aliens in een manier dat je zelden ziet. k

-scream 7

Hele goeie film ieder geval zoveel beter dan de afgelopen 2 films, ook is de actrice ‘neve campbell’ weer terug. Ondanks wat ai nepperij erg leuk om ook de echte oudere acteurs te zien. k

-The bride

Best een leuke film een andere vorm van frankenstein en de bride, gezien de de tijd waarin het zich afspeelt heeft het wat elementen hier en daar dat overeenkomst met bonnie & clyde vond ik. De actrice ‘jessie buckley’’ droeg de film en wat een talent heeft ze zag er geweldig uit.

-project hail mary

Prima film zakt nergens in en blijft stabiel want tja je kijkt wel naar een rots, maar het is tenminste eens geen film met aliens dat gaat over doden, destructie, etc… maar samen werking en elkaar leren kennen. De nodige humor zit er in net als de spanning. Dit is een soort pareltje tussen al de ruimte films met enige unieke stempel. k

-ready or not 2

niet beter of slechter dan het vorige deel maar het gedoe met de zussen maakt de spanning er wat minder op. Goeie cast al konden sommige nog wat beter uitgewerkt worden kwa personage. k

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bios.

-Return to silent hill

Niet echt een vervolg van de vorige film moest het opzoeken het is meer een reboot op de 2e game dat geen game maar een film is? Je kunt wel zien dat het gefilmd is kwa game stijl, op zich ziet het er prima uit maar het is niks bijzonders. t 

-How to make a killing

Prima film maar wel voorspelbaar, hoofdpersonage is bezig met wat ie moet doen en totaal negeert of hulp bied aan degene waarvoor ie uit moet kijken of juist moet kiezen om voor te gaan. Maar ondanks dat genoeg humor en twists. k

-super charlie

een mindere versie van de incredibles kopie de personages zijn niet om aan te zien kwa design. /

-jumpers

best leuke animatie film met een verrassing iets dat je zelden ziet voorkomen in films zo bizar. k

-They will kill you

Prima film iets wat quentin tarantino had kunnen maken, wat verassende elementen zitten erin. k

-Boomers

Aardige filmpje maar meer gericht voor oude mensen, prima cast zeker. t

-Champagne

Prima film mooi om te zien ondanks het abrupte einde, verassende humor zit er zeker in. k

-The Super Mario Galaxy Movie

Net zo leuk of mogelijk leuker dan het eerste deel, cool om te zien allerlei verwijzingen naar vroegere games of verassend andere figuren ook voorbij komen. k

-David

Leuke animatie film wordt meer laten zien dan alleen david and goliath wat me niet bekend was, wel erg jammer ’het moment’ dat bekend staat te snel voorbij is. k

-The drama

Redelijke film, maar wordt snel saai het blijft maar bij een onderwerp doorgaan en tuurlijk is het belangrijk maar er mag ook wat anders gedaan worden dan de kijker depressief te maken. /

-The mummy

Hele goeie film en pretty nasty, hoewel het meer op een exorcist film lijkt dan een mummy ben ik wel benieuwd naar een vervolg. Ik vond wel vreemd dat ze kinderen zo jong erin lieten mee spelen maar schijn bedriegt na het opgezocht te hebben. k

-Normal
Prima film vol met gave actie soms zelfs verassend, hele concept is wel twijfelbaar gezien het om 2 landen gaat die geen goeie geschiedenis hebben, en de tijd waarin alles afspeelt. k  

-You, me & Tuscany

Prima film en emotioneel op z’n Italië’s met genoeg humor, jammer wel zo weinig van het festival aan bod komt. Ook enkele vreemde keuzes die gemaakt worden. k

-Tom and jerry

Altijd een leuke animatie film dit keer met een interessant oosterse variatie. k

-the devil wears prada 2

Er is natuurlijk wat veranderd na zo lang maar het ziet en voelt nog wel hetzelfde, nu minder gericht op kledij dan een overname, afgezien van de hoofdpersonen de rest van de cast doet m niet voor mij. Ben onder de indruk van actrice streep ze lijkt alsof ze niet is veranderd sinds de 90e jaren. /

-The schapen detectives

Je zou denken het is een melig knullig kinder film als je de trailer ziet, maar dat is niet zo en zeker niet voor kids. Het is een sterk verassend verhaal van een film met een emotievol randje. k  

-the strangers chapter 3

Een redelijke film met wat meer achtergrond verhaal prima einde, de trilogie is oke maar niet heel bijzonder. t

-mortal kombat 2

Dit vervolg is best goed ondanks het over johnny cage gaat, mooi special effects en gave gevechten, maar het 1e deel lijk me toch beter. k

-deep water

redelijke film niet echt iets nieuws sinds het 1 in een dozijn is maar beter dan meeste haai films. t

-Michael

Prima film beetje eenzijdig mocht vervolg komen we meer drama zien. t

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ben afgelopen week naar de bioscoop geweest om 2 films te bekijken. Eigenlijk beide uit pure nostalgie omdat beide films een vervolg gaven.

1. Scary Movie 6
De film volgt opnieuw het klassieke Scary Movie‑recept: een mix van horrorparodieën, popcultuurgrappen en absurde situaties.

In deze zesde film wordt vooral de spot gedreven met recente horrorhits zoals Smile, The Black Phone, Scream (2022) en M3GAN. De hoofdpersonages belanden in een reeks bizarre, paranormale incidenten die steeds verder ontsporen

Mijn gevoel was wat gemengd, ik vond hem eigenlijk niet zo fantastisch. Wat ik zeker wel leuk vond is dat de Wayans‑familie terug is. Het grappige waar ze vooral in de eerste films goed waren (erna was dit minder het gevoel), miste hier wel weer opnieuw. Ondanks de nostalgie werd gebracht en dat wel goed scoorde, vond ik de grappen vaak te gemaakt of maar flauw. Vroeger was het vaak spot on, nu voel je gewoon dat het wat te gemaakt is wat ik wel zonde vond.

6/10 van me

2. Toy Story 5
Wat wil je? Ik was zelf nog een klein, braaf en onschuldig jongetje (nu trouwens nog altijd 😇) toen de eerste film uitkwam. Deze was dus ook weer uit pure nostalgie. De vorige ben ik overigens ook nog allemaal blijven volgen.

Toy Story 5 draait rond het thema “Toy meets Tech”.

Woody, Buzz, Jessie en de rest van de groep krijgen te maken met Lilypad, een nieuw tablet‑speeltje dat Bonnie’s aandacht volledig opeist. Lilypad heeft haar eigen ideeën over wat “beste” is voor Bonnie, waardoor de klassieke speelgoedgroep opnieuw moet vechten voor hun plaats in haar leven.

Het verhaal gaat vooral over verandering, relevantie en hoe speelgoed zich aanpast aan een moderne wereld vol technologie.

Ik was bang dat het wat uitgemelkt ging worden, immers al een vijfde film en ik had bij zowel de derde als vierde verwacht dat het niet meer verder zou gaan. Toch was deze film verrassend goed en behoort het zeker mee bij één van mijn favoriete uit de Toy Story reeks. Al snel voelde je tot wat het verhaal zou leiden maar toch wist het hele verhaal me steeds te verrassen. De 'schurk' in deze film is uiteindelijk geen schurk, beter nog eigenlijk zijn er geen slechte en word er ook getoond dat tech en speelgoed samen kan om te spelen. Het is enorm mooi gebracht met een zeer goede verhaallijn. Ik heb geboeid gekeken en genoten van begin tot einde. Er zat emotie in, veel (h)erkenning, de nodige humor (ook soms verborgen volwassen humor, Pixar weet goed dat degene die met Toy Story zijn opgegroeid nog steeds volgen), dus vond hem echt zeer goed!

Voor mij persoonlijk een dikke 10!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Guard ik dacht altijd dat jij tegenovermij echt fokking oud was. Dat blijkt dan wel mee te vallen?

Mijn vriendin heeft nog nooit de Godfather trilogie gezien en we hebben hierom laatst de eerste film bekeken. God wat een kunstwerk. Ik heb de HD upscale DVD-box en kan je zeggen, de film ziet er bijzonder gelikt uit op een groot scherm. Ik vind het bizar om te bedenken dat mensen als Robert Duval, Marlon Brando en James Caan al zo lang van ons heen zijn gegaan (Duval iets meer recent). Marlon Brando in het bijzonder lekt gewoon swag de gehele film door. Heel erg vet om dat na zoveel jaren nog eens mee te maken.

Binnenkort gaan we The Godfather II maar kijken P

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb laatst Obsession gekeken. Een horror film die gaat over een totaal ongezonde obsessieve 'relatie'. Om spoilers te voorkomen zal ik er niet heel veel verder op in gaan. Maar als je van meer psychologische horror houdt is dit wel een goede film. De film is gemaakt met relatief weinig budget (750.000 dollar) door de YouTuber Curry Barker. Ondanks dit zeer lage budget ziet de film er enorm goed uit door vooral met praktische effecten en licht te werken. Daarnaast is het acteerwerk enorm goed.

Ook heb ik de nieuwe Scary Movie gekeken. Een parodie op horrorfilms. Het plot stelt niet heel veel voor en mede daardoor had ik geen idee waar de film nu heen wilde. Een diepere boodschap zit er dus niet in. Het is vooral een verzameling van enorm veel grappen op hoog tempo. Als je van voorspelbare en slechte humor houdt is deze film wel een aanrader. Echt een film om met vrienden samen te kijken als je een melig avondje wilt hebben.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bios.

-Obession – een aanrader

Geweldige film en zeker een aanrader eindelijk weer eens een goeie enge film. de actrice ’Inde Navarrette’ was super goed, geholpen met allerlei effects. Een wens kan behoorlijk slecht uitpakken zeker als er geen goeie beslissingen worden genomen. k

-Passenger

De trailer zag er zeer goed uit had zeker een zekere potentie, hoewel de film best aardig is komt het niet helemaal tot z’n recht. Maar wel leuk om wat te leren over bepaalde dingen op de weg. t

-Star wars: Mandalorian & grogu

Gewend aam de tijdsduur van de serie op disney+ voelt deze film eigenlijk te lang aan, maar ondanks dat is het heerlijk kijkplezier, de nodige humor zit erin als grogu zijn aandoenlijke zelf is. Erg leuk het om the hutts ging die waren zover veel te weinig aan bod dus de nodige spanning zit er ook in. k

-Mother mary

Het is best een mooie film en symboliek gezien interessant, helaas wordt het niet echt duidelijk waar het nou omgaat, sinds aangeduid wordt het niet om geest verhaal gaat. Iets kwa emotie of connectie dat hersteld of vrij gelaten moet worden. Ieder geval leuk hattaway weer eens te horen zingen en ander acteer talent laat zien. t

-Tuner

Niks bijzonders eerder gedaan ook, redelijk filmpje. t

-In the grey

Niet de moeite waard leuk voor thuis te zien aangezien het een oke film is, maar de 1e helft laten ze alles al zien waarbij de 2e helft met actie niks meer voorstelt, het herhaalt zich allemaal. /

-Scary movie 6

Ik vond de eerdere delen leuker en er zat meer plot verhaal in, en je kunt een shit ton of wayans family verwachten in de film hoewel geen idee wie het zijn? Het springt op en neer naar verwijzingen naar andere films maar slaat niet altijd aan of het komische echt landt, en het steekt de draak naar de jeugd van nu. De cast is prima en zo nu en dan grappig maar het is chaotisch. t

-Masters of the universe

Ik ben niet heel bekend met de cartoon serie of strips het is voor mijn tijd, misschien vaag wat mee gekregen over bepaalde dingen waar het over ging. Maar goeie film is het zeker echt jaren 80e jasje macho gedrag en spieren, het is ook te zien sets nep zijn geeft de nodige charme van die tijd ook aan, maar de cgi is verder prachtig gedaan en goeie actie. k 

-Disclosure day

Prima film op zich al is het verhaal al zo vaak gedaan of lijkt in elementen veel op bekende films een beetje geryceled, maar wat een enorme afknapper is dat deze slimme personages zulke ontzettende domme of verkeerde keuzes maken, dat in elk deel van de film het allang voorbij had kunnen zijn zelfs tegen het einde aan het maakt alles zo ongeloofwaardig dat ze succesvol konden zijn. emily blunt is goed maar kan het geheel niet dragen. t

-Finding Emily

Op zich een degelijke film niet bepaald romantisch helaas door bepaalde dingen maar humor genoeg dat wel. Hoewel de personages niet helemaal uitgediept worden blijft iedereen een beetje oppervlakke typetjes of zijn goed uitgewerkt. Einde voelt niet af stopt te snel. t

-Toy story 5

Best goeie film erg leuk veel beter dan deel 4 maar niet hetzelfde level als deel 3, het zit op het dezelfde niveau als deel 2. Genoeg humor en spanning en de nodige nostalgie. k

spoiler. enige minpuntje

[Ze zijn constant met zichzelf niet te laten zien als levend of bewegend aan mensen. Maar hier op een gegeven moment zijn ze met een groep speelgoed aan het zweven/vliegen voor tunnel verkeer iedereen kan ze zien!/spoiler]

-Minions & monsters

Leuke film op zich mooi om te zien de bekende film scenes van vroeger al zit de rek er wel in.. ze zijn niet echt constant met hun gedrag om bij de slechtste te horen, als ze telkens of iemand redden of the bad evil zelf in de weg staan. k

-Supergirl

Redelijke film maar het had veel problemen want ik had echt meer verwacht met lobo erin en het leek echt veel op de films ’hancock meets mad max. Het is niet bepaald waar sommige op zitten te wachten een zatte superheld die niet weet wat degene wil. Tuurlijk zijn er zat met een crisis die alles verloren hebben maar die films werken toch goed. Goed er zijn wat komische momenten maar de actie laat te wensen over, zeker als je beseft dat sommige personages niet hun potentieel wordt gebruikt. t

-The invite
het werd teveel gehypte want zo bijzonder was de film niet, maar het was toch een prima film met goeie acteurs met de juiste chemie en emoties. k

-Evil dead burn

De vorige film was denk ik beter maar het was zeker prima gemaakt met bepaalde komische noot, je voelt wel enige gemis van een bepaald persoon. k

-Vaiana (moana) live action

Heerlijke film en precies zoals de tekenfilm versie met de juiste acteurs. k

-The odyssey

Een hele mooie film met een goeie cast, je kon zien dat ze er iets speciaals van hadden gemaakt want het is pure cinema, een eerbetoon terug naar 100 jaar van het begin ervan toen kleur en geluid de norm werden.

-Spider-man 4: brand new day

Prima film het gaat een beetje naar de emotie kant toe maar niet al te zwaar gezien dat er genoeg komische dingen in zitten. Cool is dat het een beetje donker randje aan zit en een verdere groei voor spidey maar ook de acteur holland in zit, doet me terug denken aan de eerder reeks met mcguie's spidey venom. Er zit wel veel tijd verstek in dus het opeens zien dat spidey en de cops het goed met elkaar kunnen vinden is verassend. k

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.