Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Laatst bekeken film

Geplaatst:

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 315.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• De eerste Demon Slayer film met @.Sharingan . Erg vermakelijk ondanks het shitty bronmateriaal.

• Danger_dog_guy_7
    Danger_dog_guy_7

Gisteren heb ik eindelijk La La Land eens bekeken. Na lang afhouden omdat ik een cheesy musical film verwachtte (waar ik absoluut geen fan van ben), is het er toch van gekomen. Voornamelijk omdat ik e

• @Joriz Nuremberg is een juridisch drama. Veel dialoog en het beeld spreekt soms voor zichzelf. Vergelijkbaar met Oppenheimer.

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

The Odyssey bekeken. Wat een geweldige Hollywood film met een enorme cast aan bekende (Amerikaanse) acteurs. Je ziet het budget er vanaf spatten. Zonder pauze in Pathé is wel een lange zit zeg, maar de (neppe) IMAX ervaring is het dan wel waard.

Ondanks dat de film enorm lang is, heeft het verhaal weinig rust en sleept het je mee in de reis van Odyssey met de vraag of die ooit terug komt. Ook als je de Griekse mythologie en de aan Homerus toegeschreven verhalen niet echt kent zou ik deze film aanraden.

Geplaatst:
13 uur geleden, Joriz zei:

The Odyssey bekeken. Wat een geweldige Hollywood film met een enorme cast aan bekende (Amerikaanse) acteurs. Je ziet het budget er vanaf spatten. Zonder pauze in Pathé is wel een lange zit zeg, maar de (neppe) IMAX ervaring is het dan wel waard.

Ondanks dat de film enorm lang is, heeft het verhaal weinig rust en sleept het je mee in de reis van Odyssey met de vraag of die ooit terug komt. Ook als je de Griekse mythologie en de aan Homerus toegeschreven verhalen niet echt kent zou ik deze film aanraden.

Ik heb deze twee keer gezien afgelopen zomer, één keer met vrienden en nog een keer met mijn vader. Fantastische film en soundtrack. Enorm genoten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bios

-Ice cream man

Lijkt of hetzelfde maker is als ’weapons’ maar is het niet ondanks de vergelijking met wat de kinderen doen. Twisted en onheilspellend en nogal raar maar het is een leuk filmpje waar je niet veel bij na moet denken anders kloppen er veel dingen niet. t

-De legendaries

Een film van een strip reeks die me onbekend was, prima film en erg leuk fantasie rijk. k

-Good luck, have fun, don’t die

Een soort ai satire film maar met tijdreizen, prima cast op zich her en der komisch of spannend. Maar het is een behoorlijke mindfuck met dingen die op zich zelden in films voorkomen. t

-The end of oak street

Prima film en interessant, anders dan juassic park gezien het feit dat men veel nieuw dingen hebben geleerd en het uiterlijk van de dino’s anders is dan dat ze toen dachten. k 

-One night only

Prima film over iets dat nooit zal gebeuren ivm dat het de vroegere kerk ook niet gelukt is, de nodige humor zit er in en verassende twists. k

-the magic faraway tree

redelijke film nogal silly met ongebruikelijke cast mix maar niet totaal nieuw concept. t

-Ted & de magische lamp deel 4

Een bizar tijdreis verhaal met elementen van bekende verhalen, hoewel je beter verstand op nul kan zetten vanwege dingen die niet kloppen is het verder nogal komisch. k

-Mutiny

1 in een dozijn niks nieuws maar op zich prima film en actie. k

-Spa weekend

Het is een film waarvan je moet houden het is niet voor iedereen, het is niks nieuws maar een prima cast met goeie humor en mooie scenes. k.

-The death of robin hood

Het is een nogal trage film maar wel heel goed, hele mooie scenes en uitstekende muziek dat de sfeer goed uitpakt dat het je soms meesleept. Tuurlijk kwa verhaal kon het wel iets beter want echt diepgang vlot het op bepaalde dingen niet zo, maar je ziet robin hood vrij zelden op deze manier en het is een prima cast. Het spaart niemand trouwens kwa geweld of pijn in de film. k

-Teenage sex and death at camp miasma

Een soort satire over scary slasher films maar het is merendeel een film in een film over een nogal idioot woke figuur en de vele sequels erover, heel duidelijk is ook de neppe sets en echt veel te veel close ups. Figuranten die geen diepgang krijgen en vrij weinig toevoegen. Het is op zich een best degelijke film maar surrealistisch, met enige humor en sexuele diepgang het is iets waarvan je moet houden. /

-By any means

Degelijke film met een goeie cast, speelt zich af halverwege vorige eeuw en gaat over een ongebruikelijke samenwerking. Elementen van die tijd die komen goed naar voren en ondanks veranderingen wellicht nog steeds aanwezig is. k

-Practical magic 2

Prima film met ongeveer dezelfde sfeer van het origineel al met wat veranderingen,.gezien de tijdsduur tussen beide hebben ze de kids acteurs moeten vervangen, jammer maar op zich doen ze het best goed al heeft de een wat meer tijd dan de andere. Dan wel niet te spreken over ’bullock en kidman’ wel duidelijk is ze wat veranderd hebben aan t uiterlijk, maar werkt eigenlijk wel goed in een magie film waar je jezelf jonger kan maken. Het thema dood blijft zeer centraal hele film met twists van verraad dat het allemaal interessant maakt. Hoewel storend puntje is dat dochter lief zelfs al wist ze niks nogal een naive trutje is geen gevaar ziet aankomen. Of dit een sequel nodig had misschien niet maar was zeker een optie gezien de genre. k

-Insidious 6: out of the further

Sinds de familie uit de andere delen het zich achter zich heeft gelaten, laten ze nu een andere familie zien en dat is wel zo goed voor een verfrissende blik. Prima cast en een goeie sfeer en interessant is het zeker, erg gaaf niet alleen vorige demons te zien maar ook wat nieuwere. k

-Dog stars

Een matige film met op zich een prima cast en mooie beelden, waarbij nauwelijks iets vertelt wordt over een of ander virus dat de mensheid populatie verminderde. Nadrukkelijk wordt er genoeg tijd vrij gemaakt om emotievol over te komen om te helen van de pijn van iemand te verliezen. Maar de rest is zo onsamenhangend indianen tot een groep gestoorde skinheads vooral het stuk met een vliegtuig terminal die niet misstaat met een schurk uit de serie ‘’the walking dead’’ om wat sensatie te creëren. t

-Pressure

Degelijke film op zich maar als ze een film gaan maken over het weer en weermannen is blijkbaar de tijd rijp dat men wel uitgepraat is over de oorlog, want om de film boeiend te houden moeten emoties groter gemaakt worden en zo de film uit te rekken. t

-Resident evil

Nog een reboot van een van de eerdere games alleen is deze zonder milla jovovich en heeft ze het niet gemaakt. Dit is zeker een aanrader echt een hele goeie scary film met een fijn tempo en sfeer, goed gemaakte jump scares hoe ze moeten zijn, en hoewel deze acteur niet bepaald bekend is is dat een goed iets hij draagt de film. k

-Fall 2

De 1e film leek me niks dus overgeslagen in de bios maar uiteindelijk op tv gezien en die was best goed. Dus nu deze uitkwam dacht ik laat het maar doen het leek me om andere mensen te gaan, maar het schijnt toch een connectie te hebben met de originele met mogelijk nog een 3e deel. Ieder geval is dit deel toch net minder spannend met een andere sfeer. t

-Runner

Prima film maar wel 1 in een dozijn, kwa cast is er humor chemie. k

-Hallowiebe 2

Net zo onzinnig als het 1e deel simpel maar humorvol maar net iets leuker. t

-Shaun het Schaap 3: the beast of mossy bottom

Prima film met een leuk thema en best grappig. t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.