Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 291k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1288445

Cobra (7/10)

Voor een echt goede verhaallijn moet je hier niet wezen, maat wat een one liners! _O_ Vind het niet zijn beste film, zo was over the top een betere film geweest. Maar toch een aanrader!

Geplaatst:
comment_1289415

s_DontMessZohan_poster.jpg You Don't Mess with the Zohan (2008) [8/10]

Aantal keren hard moeten lachen( letterlijk: :schater: ) En dat is al een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan.

Ik vind namelijk de comedy films in het algemeen tegenwoordig niet origineel en dus niet spontaan/onverwachts grappig.

Deze film heeft gewoon zijn eigen verhaal en style, alhoewel het einde zeer voorspelbaar is... toch een dikke 8.

Geplaatst:
comment_1293720

Ik heb laatst The Warriors gekeken. Een oude film uit 1969. Het gaat over een gang, The Warriors, die vals beschuldigd worden van moord op een zeer belangrijke man uit de gang scene. En ze moeten terug naar hun eigen territorium als ze niet afgeslacht willen worden door ongeveer iedere andere gang uit de stad.

Een erg mooie film met een paar goede gevechten. (er zijn er maar een paar, dus het is niet echt een vecht film) En de sfeer is echt helemaal geweldig! Het enigste nadeel is dat sommige gang nogal vaag zijn. Zo komen er ook nog een soort clowns in honkbal pakjes als gang (The Baseball Furies), en een gang waar iedereen een hoge hoed op heeft.

Ik vind deze film een mooie 8.5/10 waard. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.