Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1716843

Gisteravond King Kong gezien op RTL ( niet de oude versie). De film heeft me verrast. Het was zeker een leuke en mooie film. Veel met de computer gedaan. En toch wel een sneu einde. Ik geef dus een 9/10

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1728578

zwaaien.gif Hallo!

Ik heb van de week KICK-ASS gekocht. Had ergens gelezen dat 't een aanrader is. Ben thuis direct gaan kijken.

Ik kan maar 1 ding zeggen......

Vet goeie film!! Puur genieten!! thumbsup2.gifyep.gifApplaus.gif

Deze film staat bovenaan in mijn lijst favoriete films!

De titel zegt al genoeg dacht ik. Kijken dus -KICK-ASS-post-116999-128538162072.jpg

Geplaatst:
comment_1735307

zwaaien.gif Hallo!

Ik heb van de week KICK-ASS gekocht. Had ergens gelezen dat 't een aanrader is. Ben thuis direct gaan kijken.

De titel zegt al genoeg dacht ik. Kijken dus -KICK-ASS-post-116999-128538162072.jpg

Dat is zo'n afrader voor de serieuze filmliefhebber :{ . Bovendien hebben we exact hetzelfde concept al eens gezien in een film waarvan ik de naam even niet weet..

Geplaatst:
comment_1736514

zwaaien.gif Hallo!

Dat is zo'n afrader voor de serieuze filmliefhebber :{ . Bovendien hebben we exact hetzelfde concept al eens gezien in een film waarvan ik de naam even niet weet..

Ik vond em juist wel vet! Eindelijk weer een leuke film met Nicholas Cage :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.