Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1737380

The Last Airbender in de bioscoop mijn klein zusje wou dat zien :$ ik wed zeker dat volgende film Jackass 3-d word :D (zonder mijn kleine zusje maar mt een hele groep jongens :bier: )

Geplaatst:
comment_1739688

Devil's advocate.

Ik vond hem geweldig, wel voorspelbaar. Hij zou van mij een dikke 10 krijgen, totdat ik het eind zag, de laatste 2 minuten. Dat vond ik zó slecht. Erg jammer, nu geef ik de film een 8/10.

Ik vind Al Pacino een hele goede acteur trouwens, maar ik vond hem in zijn rol te weinig charisma hebben. Ik heb veel van dit soort films gezien en Satan heeft gewoon altijd een overdosis charisma. Jammer...

Geplaatst:
comment_1739821

Sin City, onlangs op televisie. Al een paar keer gezien maar blijft goed!

Voor mij hetzelfde. Ik heb de film thuis liggen in een prachtige steelcase hoes, maar ik vind het nog steeds een prachtige film. Het verhaal wordt eigenlijk vertelt als losse hoofdstukken over verschillende personages, maar langzamerhand komt alles samen. Grafisch is het nog steeds een van de mooiste films die ik ooit heb gezien. Hoe dat rood contrasteert met het zwart/wit-kleurenschema...prachtig.

Geplaatst:
comment_1741516

Ik heb gister Triangle gezien, je moet er wel een beetje met je hoofd bij blijven om het helemaal te snappen en niet met 2 vrienden de film gaan kijken en om alles gaan lachen..

Desondanks was het een goede film, een 8½/10

Geplaatst:
comment_1743884

Johnny English, echt enorm grappige film. :schater: Rowan Atkinson kan zoiets echt goed spelen.

En The Last Airbender, moest ik toevallig voor mijn zusje verkrijgen. Al had ik her en der gehoord dat het niet zo'n top film was, ik vond wel dat de special effects en de omgeving schitterend gemaakt was. Die mensen die daar aan gewerkt hebben mogen zeker een pluim, want dat is het hoogtepunt van de film. :puh:

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.