Jump to content
Geplaatst:
comment_23496

In dit topic kan je posten welke film(s) je voor het laatst zag, en geef ze ook een beoordeling op de schaal van 10!

Gisteren heb ik End of Days gekeken.

Horror/Thriller/Actie

Met Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne, Robin Tunney .

Goed acteerwerk, sterk verhaal, vooral de gelovigen vormden echt een 'team'.

Deze film krijgt van mij een: 7/10

• Reacties 3.6k
  • Bezichtigingen 290.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1882614

De Smurfen. Geinig om te zien, hoewel ik wel vind dat ze redelijk mak op onze wereld reageren. En dat terwijl alles nieuw voor ze is 7,5/10

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1887614

Ik heb gister Max Payne gekeken. Ik moet zeggen, het spel is beter dan de film. Maar je kan duidelijk zien dat het wel is gebaseerd op het spel.

Ik geef Max Payne een 7,5/10

^_^

Had ik ook eens gezien, maar ik vind hem een 9 waard :bonk: (spel nooit gespeeld)

Ik heb net "Predator" gezien.

Tja: bloed, en hard

En natuurlijk vol met Arnold Schwarzenneger :dans: 9/10

Geplaatst:
comment_1891497

Afgelopen weekend Johnny English Reborn gezien. Typisch zoals ik Johnny ken van de andere film, maar dan nog zelfs beter. xD

Ik geef het een dikke 9/10. :)

Geplaatst:
comment_1891930

Ik heb gisteren The Social Network gezien. Ik weet niet of ze er juist aan hebben gedaan door het grootste deel van de film uit flashbacks te laten bestaan. Ik denk dat het wat pakkender was geweest zonder echte namen en de flashbacks vanuit de rechtszaak. Aan de andere kant, het is en blijft toch een docudrama. Het is verder een prima film, maar niet er bovenuit springend. Een 7 op de schaal van 10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.